اخبار فناوریسامسونگموبایل

قیمت Galaxy Fold3 و Z Flip3 در بازار کره به بیرون درز کرد!

جدیدترین خبر صدور گواهینامه TENAA برای Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 که از اوایل امروز منتشر شده، منجر به لو رفتن قیمت قیمت Galaxy Fold3 و Z Flip3 در بازار داخلی سامسونگ شد. گفته می‌شود که قیمت Galaxy Fold3 بین ۱،۹۰۰،۰۰۰ KRW و ۱،۹۹۹،۰۰۰ KRW (۱،۶۵۵ $ – ۱،۷۴۱ دلار) است، در حالی است که Z Flip3 بین ۱،۲۰۰،۰۰۰ KRW و ۱،۲۸۰،۰۰۰ KRW (۱،۰۴۵ $ – ۱،۱۱۰ دلار) خرده فروشی خواهد شد.

آخرین اطلاعات مربوط به قیمت گذاری مربوط به پستی در انجمن کره جنوبی Naver Blog است و شایعات قبلی در مورد کاهش قیمت ۲۰ درصدی را در مقایسه با نسل قبلی گوشی‌های تاشو سامسونگ تایید می‌کند. بد نیست بدانید ، قیمت  Z Fold2 در کره جنوبی سال گذشته ۲،۳۹۸،۰۰۰ KRW (۲،۰۸۸ دلار) بود در حالی که قیمت Z Flip از ۱،۶۵۰،۰۰۰ KRW (۱۴۳۵ دلار) آغاز شد.

خبر جالب دیگر در گزارش جدید این است که سامسونگ به طور فعال مشتریان را به تعویض دستگاه‌های قدیمی خود و ارتقا  به مدل تاشو جدید سوق می‌دهد. این مزایا باعث افزایش قیمت گوشی‌های تاشو و قیمت Galaxy Fold3 می‌شود. انتظار می‌رود صاحبان فعلی Fold و Flip بهترین نرخ‌ها را برای به روزرسانی دریافت کنند. در این گزارش همچنین ذکر شده که سامسونگ این مدل تاشو امسال را به عنوان زمینه‌ساز محبوبیت گسترده برای گوشی‌های تاشو می‌داند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار