اپلاخبار فناوریموبایل

ماکت‌های سری آیفون ۱۵ رنگ‌های مختلف بدنه را نشان می‌دهند

روز گذشته یکی از افشاگران عکس‌هایی از ماکت‌های آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو را منتشر کرد که رنگ‌های بدنه و طراحی این گوشی‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

همانطور که می‌توانید ببینید، آیفون ۱۵ در ۵ رنگ متفاوت به دست کاربران می‌رسد و طبیعتا پورت USB-C قرار گرفته در این گوشی‌ها توجه را جلب می‌کند. به نظر می‌رسد اپل امسال تصمیم گرفته برای آیفون ۱۵ غلظت رنگ بدنه را کاهش دهد. کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند از بین رنگ‌های مشکی، صورتی، زرد، آبی و سبز دست به انتخاب بزنند. البته در هفته‌های گذشته شایعاتی در مورد رنگ‌های دیگر هم منتشر شده که باید ببینیم آیا به واقعیت تبدیل می‌شوند یا نه.

 

از سوی دیگر، با بدنه مات آیفون ۱۵ پرو روبرو هستیم که در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. در ضمن برای اولین بار پس از آیفون X، خبری از مدل زرد‌ نخواهد بود. گفته می‌شود مدل‌های پرو از حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگر بهره می‌برد و در ضمن فریم استفاده شده در این دو گوشی از جنس تیتانیوم خواهد بود. اما در کل در نگاه اول، با تغییر ظاهری خاصی روبرو نخواهیم شد.

گوشی‌های سری آیفون ۱۵ در تاریخ ۲۱ شهریور رسما رونمایی خواهند شد. مدل‌های پرو با چیپست جدید A17 و دکمه‌ی اکشن راهی بازار می‌شوند و مدل‌های استاندارد هم مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر حفره‌دار هستند.

منبع: MacRumors

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار