اخبار فناوریایسرکامپیوتر

مدل ۲۰۲۱ کامپیوترهای گیمینگ ایسر پریدیتور با کارت گرافیک RTX 30 رونمایی شد

مدل ۲۰۲۱ کامپیوترهای گیمینگ ایسر پریدیتور – Acer Predator با کارت گرافیک RTX 30 به همراه نسل جدید مانیتورهای سری ایسر پریدیتور رونمایی شدند.

شرکت ایسر در هفته‌ای که گذشت از مجموعه مانیتورهای غول پیکر جدید خود به همراه نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ ایسر پریدیتور رونمایی کرد. مانیتورهای ایسر پریدیتور در یک نسخه ۲۸ اینچی (نرخ رفرش ۱۵۵ هرتزی)، نسخه ۳۷.۵ اینچی (اورکلاک شده تا ۱۷۵ هرتز) و یک نسخه غول پیکر ۴۲.۵ اینچی وارد بازار می‌شوند. دسکتاپ‌های گیمینگ سری Predator Orion 3000 و Nitro 50 نیز ارتقاء پیدا کرده‌اند و اکنون به پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل (یا سری AMD Ryzen 5000 ) و کارت‌‌های گرافیک سری RTX 30 شرکت انویدیا مجهز شده‌اند.

مدل ۲۰۲۱ کامپیوترهای گیمینگ ایسر پریدیتور

خانواده Acer Predator Orion 3000 بالارده‌ترین کامپیوتر گیمینگ تازه معرفی شده ایسر برای سال ۲۰۲۱ است. مدل Nitro 50 از نظر قیمتی ۲۵۰ دلار ارزان‌تر است و به طبق متقاضیان خاص خودش را هم خواهد داشت.

Acer Predator Orion 3000

هر دو خانواده به پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل یا پردازنده‌های سری AMD Ryzen 5000 مجهز هستند. علاوه بر این می‌توانید آن‌ها را با کارت‌های گرافیک سری NVIDIA GeForce RTX 30 نیز سفارش دهید. شاید این دو ارزان‌ترین کامپیوترهای مخصوص بازی مجهز به کارت‌های گرافیک RTX 30 باشند که می‌توانید تهیه کنید.

Acer Nitro 50

سری Predator Orion 3000 را می‌توانید با ۶۴ گیگابایت رم ۳۲۰۰ مگاهرتزی DDR4 و یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 سفارش دهید. مدل Nitro 50 N50-620 هم با همین میزان رم و مشخصات و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti در دسترس قرار می گیرد.

مدل ۲۰۲۱ مانیتورهای ایسر پریدیتور

مانیتور Acer Predator X28 با اندازه ۲۸ اینچی و پنل UHD IPS LCD، نرخ رفرش اورکلاک شده ۱۵۵ هرتزی را ارائه می‌دهد. این مانیتور با فناوری‌های G-Sync و Reflex Latency Analyzer شرکت انویدیا نیز سازگار است.

Acer Predator X28

مانیتور Acer Predator X38 S یک نمایشگر ۳۷.۵ اینچی با انحنای ۲۳۰۰R و رزولوشن +UWQHD است. این پنل از فناوری‌های G-Sync ULTIMATE و Reflex Latency Analyzer پشتیبانی می‌کند، نرخ رفرش اورکلاک شده آن به ۱۷۵ هرتز می‌رسد و مشابه مدل ۲۸ اینچی خود به به فناوری Agile-Splendor IPS مجهز شده است.

Acer Predator X38 S

اما بهترین و جذاب‌ترین مانیتور تازه معرفی شده این شرکت Acer Predator CG437K S نام دارد که یک نمایشگر ۴۲.۵ اینچی با پنل UHD، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و نرخ پاسخگویی یک میلی‌ثانیه‌ای VRB است. این مانیتور از سوئیچ داخلی KVM و چندین درگاه برای اتصال همزمان چند دیوایس بهره می‌برد. روی این مانیتور دو درگاه HDMI 2.1 (با پشتیبانی از پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس) و یک هاب USB شامل ۱ درگاه USB-B، دو درگاه USB 2.0، دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB-C قرار گرفته است. نوارهای رنگی پشت این مانیتور نیز با فناوری‌های Acer ColorSense ،Acer ProxiSense و NVIDIA G-SYNC سازگار است.

Acer Predator CG437K S

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت کامپیوترهای گیمینگ ایسر پریدیتور از ۱۲۰۰ دلار آغاز می‌شود. قیمت نسخه پایه مدل نیترو ۵۰ نیز از حدود ۹۵۰ دلار آغاز خواهد شد. مانیتور ۲۸ اینچی ایسر پریدیتور نیز با قیمت ۱۳۰۰ دلاری عرضه می‌شود، در حالی که دو مدل ۳۸ و ۴۲ اینچی با حدود قیمت ۲ هزار دلاری عرضه خواهند شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار