اخبار فناوریهوآوی

مدیر عامل هوآوی: ما تجارت گوشی‌های هوشمند خود را حفظ می‌کنیم

رن ژنگفی (Ren Zhengfei) مدیر عامل اجرایی هوآوی سرانجام پس از یک سال دوری از رسانه‌ها، در یک کنفرانس حضور پیدا کرد و درباره شایعات مربوط به فروش بخش گوشی‌های هوشمند شرکت خود واکنش نشان داد. او همچنین در ادامه بیانات خود اشاره کرد که امیدوار است برای تامین قطعات و تجهیزات ارتباطی به تجارت با شرکت‌های آمریکایی بپردازند و در نهایت روابط چین با آمریکا بهتر از قبل پیش برود.

او علاقه‌مند است که به صورت شخصی با مقامات آمریکایی و مخصوصاً رئیس جمهور جدید آن یعنی جو بایدن به گفت‌وگو بپردازد و درباره مزایای روابط تجاری هوآوی با شرکت‌های آمریکایی صحبت کند:

اگر اجازه داده شود که شرکت‌های آمریکایی به تامین قطعات مورد نیاز مشتریان چینی بپردازند، در نتیجه کارایی مالی خود آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. در حقیقت اگر ظرفیت تولید کالای هوآوی افزایش پیدا کند، شرکت‌های آمریکایی نیز می‌توانند فروش بیشتری را تجربه کنند. بنابراین این یک موقعیت برد-برد است. من باور داریم که رئیس جمهور جدید با در نظر گرفتن سیاست، تعادل خوبی را برقرار خواهد کرد. ما هنوز هم امیدوار هستیم که موارد زیادی از جمله قطعات و ماشین‌آلات را از شرکت‌های آمریکایی تهیه کنیم تا بتوانیم اقتصاد چین را توسعه دهیم.

مدیر عامل اجرایی هوآوی در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرده است که انرژی کافی جهت درگیری در این مواضع سیاسی را ندارد و اعتقاد دارد که توسعه شبکه ۵G توسط این شرکت، کلید اصلی توسعه تمام گوشی‌های هوشمند است.

او در بخش آخر سخنان خود ادعا کرده که آیفون ۱۲ اپل بهترین گوشی هوشمند جهان و از موفقیت‌های اپل در ساخت و عرضه آن تقدیر کرده است. او اعتقاد دارد که زیرساخت‌های ۵G که هوآوی در اروپا مهیا کرده است، یکی از دلایل خرید محصول گران‌قیمتی همانند آیفون ۵G است و باید به اهمیت همکاری با هوآوی توجه کرد.

آقای ژنگفی مدتی پیش نیز به صورت مجازی اظهارات قابل توجهی را منتشر کرده بود. او در یک پیام خطاب به کارکنان آنر که از این شرکت جدا شدند، درخواست کرد که فراتر از انتظاری که صاحب جدید آن‌ها دارد، تلاش کنند. البته هوآوی هم اکنون نیز خودش را خیلی خوب به عنوان دومین کارخانه تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهان معرفی کرده است. آقای ژنگفی همچنین تاکید کرد فروش شرکت آنر جهت محافظت از شغل میلیون‌ها نفر از کارکنان آن، یک تصمیم واقعاً سخت بود.

خانم فلورا تنگ (Flora Tang)، تحلیلگر وب‌سایت کانترپوینت ریسرچ (Counterpoint Research) این‌گونه اظهار نظر می‌کند که اگر شرکت آنر بتواند تولید محصولاتش را به خوبی از پیش ببرد، شانس بالایی برای بقا دارد. همان‌طور که انتظار می‌رود، رقبای هوآوی در چین از تحریم‌های ایالات‌متحده نهایت استفاده را می‌برند و در حالی که این شرکت نمی‌تواند گوشی‌های جدیدی بسازد، آن‌ها تولید محصولات خود را به طرز چشمگیری بالا برده‌اند. هوآوی در سه‌ماه سوم سال ۲۰۲۰ تعداد ۵۱.۷ میلیون گوشی تولید کرده که در این بین ۲۶ درصد از آن‌ها متعلق به شرکت آنر است.

موسس هوآوی در پیام پیشین خود، علاوه بر موارد ذکر شده به تحریم‌های آمریکا هم اشاره کرده بود:

تدوین تحریم‌ها علیه هوآوی آن هم یکی پس از دیگری، در نهایت این را به ما می‌فهماند که برخی از سیاست‌مداران آمریکایی قصد ندارند که فقط ما را اصلاح کنند بلکه می‌خواهند ما را نابود سازند.

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار