اخبار فناوریموبایلوان پلاس

مشخصات رسمی گوشی وان‌پلاس ۱۰ پرو منتشر شد

پس از انتشار تیزرها و شایعات متعدد، مدیر عامل شرکت وان‌پلاس «پیت لاو»، امروز به طور رسمی مشخصات گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰ پرو را منتشر کرد. او در همین رابطه گفت: « همه‌ی ما علاقه‌مندیم تا مشخصات این گوشی‌های هوشمند را بدانیم، اما چیزی که برای ما اهمیت بیشتری نسبت به مشخصات دارد، تجربه‌‌ی کار با آن‌ها است؛ و این همان چیزی است که تا مدت‌ها در خاطر کاربر خواهد ماند.» گفتنی است مشخصات رسمی این گوشی هوشمند تا حدودی با مشخصات فاش‌شده‌ی گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

اگرچه وان پلاس اندازه‌ی نمایشگر این گوشی در شایعات قبلی را تأیید نکرده، اما اطلاعات قبلی از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی Quad HD + این گوشی خبر داده بودند که درست هستند. این شرکت تأیید کرده که از نسل دوم لنز دوربین هسل بلد (Hasselblad) به عنوان لنز اولترا واید این گوشی هوشمند و شارژر ۸۰ واتی Super VOOC برای اولین بار استفاده خواهد کرد. همچنین شایان ذکر است که وان‌پلاس پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی AirVOOC را نیز از نسل قبلی خود حفظ خواهد کرد. این شرکت حرفی از ضدآب بودن (گواهینامه‌ی IP68) این گوشی نزده، اما به نظر می‌رسد که این ویژگی را هم از نسل قبلی خود یعنی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۹ پرو حفظ می‌کند.

 

طبق اطلاعات بدست آمده، وان‌پلاس ۱۰ پرو از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی Quad HD+ Fluid AMOLED بهره می‌برد که از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند انجام وظیفه می‌کند که ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1، پردازنده‌ی ۴ نانومتری این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد. سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری OxygenOS 12 در این گوشی اجرا می‌شود و همچنین قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت همزمان را نیز دارد

در بخش دوربین این گوشی هوشمند ما شاهد حضور ۳ لنز هستیم که لنز ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال OIS، لنز اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت ماکرو و لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۳ برابر سیستم دوربین سه‌گانه وان پلاس ۱۰ پرو را تشکیل می‌دهند. همچنین یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در بالای نمایشگر این گوشی قرار دارد. علاوه بر این‌ها یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد که از فناوری شارژ سریع ۸۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، درگاه شارژ USB-C، بلندگوهای استریو، گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب (IP68) و ابعاد ۱۶۳ در ۷۳.۹ در ۸.۵۵ میلی متر آن اشاره کرد. همچنین شرکت وان‌پلاس قبلا رنگ‌های مشکی و سبز این گوشی را با انتشار تصاویر رسمی آن‌ها تأیید کرده است. فقط باید منتظر باشیم تا این شرکت جزئیات بیشتری را در روزهای آینده در مورد قیمت و عرضه‌ به بازار وان‌پلاس ۱۰ پرو در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: Fonearena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار