اخبار فناوریسامسونگموبایل

مشخصات فاش شده سامسونگ گلکسی S23 FE

مدتی پیش گوشی‌هوشمند گلکسی S23 FE در شرکت TENNA در چین دیده شد؛ علاوه‌ بر تصویر اطلاعاتی در مورد مشخصات این گجت در طی این موضوع لو رفت که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

به گفته شرکت TENNA در سامسونگ S23 FE از صفحه نمایش 6.4 اینچی داینامیک امولد استفاده شده؛ که از 16 میلیون رنگ با عمق 8 بیتی پشتیبانی می‌کند و دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است.

سامسونگ گلکسی S23 FE با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه با 8 گیگابایت رم و از نظر حافظه ذخیره سازی احتمالا در دو نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

این گوشی اقتصادی سامسونگ با سه دوربین پشتی؛ یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فتو 12 مگاپیکسلی با زوم سه برابر و یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی‌ و همچنین یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد.

این گجت هوشمند از باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این گجت سامسونگ با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 با قیمت حدودی 599 دلار در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) امسال عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار