اخبار فناوریموبایلهوآوی

مشخصات نمایشگر هوآوی Mate X3 پیش از عرضه فاش شد

گوشی تاشو هوآوی Mate X3 هفته آینده عرضه خواهد شد. هواوی پیش از این تأیید کرده بود که این گوشی در کنار سری هواوی P60 در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) عرضه می‌شود. از آنجایی که در حال آماده شدن برای رویداد معرفی این محصولات هستیم،‌ یک تحلیلگر مشهور در حوزه صفحات نمایش به تازگی جزئیات جدیدی را از صفحه نمایش هوآوی Mate X3 فاش کرده است.

جزئیات نمایشگر هوآوی Mate X3 پیش از معرفی فاش شد

این اطلاعات از راس یانگ به دست آمده است و به گفته او Mate X3 ظاهراً دارای نمایشگر اصلی ۷/۸۵ اینچی خواهد بود. همانطور که می‌دانیم این پنل تاشو خواهد بود، و اندازه پنل پوششی روی این دستگاه ۶/۴۵ اینچ است.

به نظر می‌رسد که هر دو پنل از نوع LTPO باشند، به عبارت دیگر، هر دو از نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​بهره می‌برند. او همچنین اشاره کرده که Mate X3 اولین گوشی هوشمند هوآوی با UTG (شیشه بسیار نازک) خواهد بود که این روزها در دستگاه‌های تاشو استفاده می‌شود.

به نظر می‌رسد هوآوی نسبت به این پنل تاشو کاملاً خوش‌بین است، زیرا راس یانگ می‌گوید تولید اولیه و حجم مورد نظر آنها مقدار بالایی در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که این گوشی ابتدا در چین عرضه می‌شود و باید دید که آیا به بازارهای جهانی هم راه پیدا می‌کند یا خیر.

بنابراین، ۲۳ مارس در واقع تاریخی است که هواوی قصد دارد دو گوشی پرچمدار روانه بازار کند. سری P60 هواوی به عنوان اصلی‌ترین سری گوشی‌های هوشمند این شرکت محسوب می‌شود و Mate X3 نیز به عنوان یک گوشی تاشو پرچمدار معرفی خواهد شد.

هر دو گوشی بسیار قدرتمند خواهند بود، اگرچه مشخصات Mate X3 همچنان نامشخص است

اسکچ هواوی P60 Pro اخیراً منتشر شده که ظاهر تقریبی این گوشی را نشان می‌دهد. ظاهراً این دستگاه دارای فناوری دوربین XMAGE 2.0 و یک پانچ هول قرصی شکل برای دوربین در نمایشگر است. به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیز در این گوشی اشاره شده، اما ممکن است به اتصال 4G محدود شود.

P60 Pro دارای صفحه نمایش ۶/۶ اینچی +QHD از نوع AMOLED است و از رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 بهره می‌برد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن توسط یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی همراهی می شود.

اما وقتی صحبت از Mate X3 می‌شود، در حال حاضر چندان اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم. ما فرض می‌کنیم که این گوشی ساختاری مشابه گلکسی زد فولد ۴ داشته باشد، اما احتمالاً کمی عریض‌تر است. مشخصات آن فعلاً نامشخص است، اما انتظار داریم با یک گوشی رده بالا روبرو باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار