اخبار فناوریسامسونگموبایل

مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ ۳ در آستانه معرفی آن فاش شد

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ قرار است به‌همراه گلکسی زد فولد ۳ و چند دستگاه دیگر در تاریخ ۱۱ آگوست معرفی شوند و حالا چند روز مانده به این رویداد مشخصات کامل این گوشی فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، گلکسی زد فلیپ ۳ سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را در کنار رابط کاربری One UI 3.1 اجرا خواهد کرد و با وجود اینکه گوگل اندروید ۱۲ را طی چند روز یا چند هفته بعد از معرفی این گوشی ارائه خواهد کرد، خبری از این سیستم عامل جدید روی فلیپ ۳ نخواهد بود.

گلکسی زد فلیپ ۳ همچنین مجهز به یک نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۶۴۰  پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و یک نمایشگر خارجی ۱.۶ اینچی با رزولوشن ۲۶۰x۵۱۲ پیکسل خواهد بود. ضمناً شیشه نمایشگرها با پوشش گوریلا گلس ویکتوس محافظت خواهد شد.

 

کار پردازش گلکسی زد فلیپ ۳ را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 (غیر قابل‌افزایش) بر عهده خواهد داشت و سیستم دوربین این هندست شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/1.8 و لرزشگیر اپتیکی و یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 با فوکوس ثابت خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هم یک سنسور ۱۰ مکاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.4 در داخل یک سوراخ هول پانچ خواهد بود.

 

گلکسی زد فلیپ ۳ از یک حسگر اثر انگشت کناری بهره خواهد برد و از استاندارد IPx8 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و همچنین سیم‌کارت دوگانه (یک سیم‌کارت نانون و یک سیم‌کارت eSIM) پشتیبانی خواهد کرد. انرژی این گوشی را یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد و ابعاد و وزن گوشی به‌ترتیب ۱۶۶ x 72.2 x 6.9 میلیمتر و ۱۸۳ گرم خواهد بود.

 

انتظار می‌رود قیمت گلکسی زد فلیپ ۳ در اروپا ۱۰۹۹ یورو و در آمریکا ۱۰۹۹ دلار باشد. این گوشی احتمالاً در سه رنگ مختلف معرفی خواهد شد و سامسونگ گفته است که مکانیسم لولای آن را ۲۰۰ هزار بار تست کرده که این موضوع به معنای ۵ سال دوام گوشی با ۱۰۰ بار باز و بسته کردن آن در روز خواهد بود.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار