اخبار فناوریموبایلهوآوی

مشخصات کلیدی و طراحی گوشی آنر ۸۰ SE لو رفت

آنر قصد دارد فردا از گوشی‌های سری آنر ۸۰ رونمایی کند. طی روزهای گذشته اطلاعات زیادی از این گوشی‌ها منتشر شده و حالا در دو عکس جدید می‌توانیم سه گوشی عضو این خانواده را در کنار یکدیگر مشاهده کنیم. با وجود اینکه نکته‌ی ناگفته‌ای در مورد آنر ۸۰ و ۸۰ پرو نمانده، اما تا به امروز اطلاعات چندانی از مدل SE فاش نشده بود که حالا می‌توانیم به مشخصات و طراحی این گوشی هم بپردازیم.

 

در سمت چپ عکس بالا، می‌توانید پنل جلویی آنر ۸۰ پرو را مشاهده کنید که از بریدگی نمایشگر بزرگی بهره می‌برد. گفته می‌شود در این حفره دو دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در مرکز تصویر شاهد آنر ۸۰ هستیم و در سمت راست هم آنر ۸۰ SE قرار گرفته است. هر سه مدل دارای نمایشگر مبتنی بر لبه‌های خمیده هستند و حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر تعبیه شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، آنر ۸۰ SE از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد. کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنند و در ماژول دوربین هم دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی تعبیه شده است. انرژی آن از طرف باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با سرعت ۶۶ وات می‌تواند انرژی موردنیاز را دریافت کند. همچنین باید به بهره‌گیری از رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. ظاهرا این گوشی با چیپست دایمنسیتی ۱۰۸۰ راهی بازار می‌شود ولی مدل‌های استاندارد و پرو به ترتیب مجهز به اسنپدراگون ۷۸۲G و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ هستند.

 

از دیگر ویژگی‌های مهم مدل‌های استاندارد و پرو باید به بهره‌گیری هر دو از دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم. ماژول دوربین این گوشی به شکل عدد ۸ انگلیسی طراحی شده و همین تصمیم منجر به خاص‌تر شدن پنل پشتی آن‌ها شده است. اما ماژول دوربین آنر ۸۰ SE ویژگی خاصی ندارد و مانند بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار است.

منبع: GizmoChina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار