اخبار داخلیاخبار فناوریبازیگیمینگ

معاون وزیر ارتباطات: پینگ کاربران ایرانی در ۴۰ بازی کاهش پیدا کرد

بقیه بازی‌ها هم تا انتهای هفته شاهد کاهش پینگ خواهند بود

حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در توییتی اعلام کرد که وضعیت اتصال کاربران ایرانی به حدود ۴۰ بازی مثل کانتر استرایک و DOTA 2 بهتر شده و سایر بازی‌های شناخته شده مثل فورتنایت هم تا انتهای هفته شاهد کاهش پینگ خواهند بود.

او روز گذشته در توییتی این‌گونه گفت:

خیلی از گیمرها، مرتبا پیگیر بهبود پینگ بازیها بودند. امروز پینگ کانتر و dota2 وحدود ۴۰بازی دیگه کاهش چشمگیری داشت. فورت‌نایت و بقیه بازی‌ها طلبتون تا آخر هفته بعد. امیدوارم راضی باشید.

زیر توییت حمید فتاحی تعدادی از کاربران از بهبود پینگ خود در بازی‌هایی مثل Call of Duty: Mobile و World of Warcraft صحبت کردند. البته برخی دیگر از کاربران هم بر خلاف سایر نظرات به افزایش پینگ خود و بد شدن وضعیت اتصال خود به بازی‌های آنلاین مورد علاقه‌شان سخن گفتند.

پاییز امسال هم محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده بود که پینگ کاربران ایرانی در اتصال به ۵۵ بازی شناخته شده کاهش پیدا کرده است. به طور کلی بعد از قطعی اینترنت در آبان ماه امسال، وضعیت پینگ بازی‌ها و اتصال کاربران ایرانی به سرورهای جهانی با مشکلات متعددی همراه بوده. وضعیتی که به نظر می‌رسد با گذشت زمان در حال برگشتن به حالت عادی خود است.

آیا شما شاهد کاهش پینگ خود در اتصال به سرورهای بازی‌ها بوده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار