لوازم جانبی کالای دیجیتال

معرفی دسته بازی تسکو مدل TG 155W

با این دسته بازی بلوتوثی تسکو می‌توانید لذت بیشتری از بازی‌های موبایلی تجربه کنید.

پر بی راه نیست که بگوییم گوشی‌های هوشمند کم کم در حال تصاحب دنیای گیمینگ هستند و بازی‌های موبایلی هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. اما مشکل بازی‌های موبایلی این است که استفاده از صفحات لمسی به خصوص برای بازی‌هایی که نیاز به حرکات سریع وجود دارد خیلی راحت نیست. به طور مثال تصور کنید بازی‌ای مانند بازی پابجی موبایل اگر با دسته بازی شود راحت‌تر است یا با صفحه لمسی؛ 100 درصد جواب این پرسش با دسته بازی است.

به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم دسته بازی‌ای را به شما معرفی کنیم که محصولی از تسکو است و برای بازی کردن با گوشی هوشمند طراحی شده و می‌تواند قدرت مانور شما را در بازی کردن به طرز چشمگیری افزایش دهد.

دسته بازی تسکو مدل «TG155W» یک ابزار جانبی مخصوص بازی با گوشیهای موبایل به‌شمار می رود. شما با کمک این محصول میتوانید انواع بازیها را روی گوشی خود نصب کرده و به‌ جای صفحه ‌ی لمسی با کلیدهای روی این دسته بازی را کنترل کنید. «TG155W» با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل شما متصل میشود و محدوده عملکرد آن 8 متر است. ورژن بلوتوث  4.0  است  و در این دسته محلی برای قرار دادن گوشی موبایل وجود دارد. شما میتوانید گوشی موبایل خود را درون این محفظه قرار دهید. سپس میتوانید بازیهای دلخواه خود را روی گوشی موبایلتان‌ نصب و اجرا کنید. در این دسته کلیدهایی وجود دارد که شما با استفاده از این کلیدها میتوانید بازی را کنترل کنید. در این دسته یک باتری قابل شارژ با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت وجود دارد.

اولین چیزی که در این دسته بازی نظر شما را به خودش جلب می‌کند این است که برای اتصال به گوشی خبری از پورت روی آن نیست و می‌توانید برای اتصال از بلوتوث استفاده کنید.

جنس بدنه این دسته بازی از پلاستیک ساخته شده تا وزن سبکی داشته باشد و اثر نامطلوبی روی بازی نگذارد. طبق انتظار روی این دسته بازی دو بخش می‌بینیم در دو طرف که کلیدهایی روی آن‌ها قرار گرفته تا به کمک آن‌ها بتوانید بازی را کنترل کنید. چیدمان کلیدها شبیه آن چیزی است که روی دسته کنسول‌های بازی دیده می‌شود. سمت چپ کلیدهای حرکتی هستند به همراه دو کلید که یکی برای فعال کردن دستگاه برای اتصال به محصولات اندرویدی است و دیگری برای فعال کردن و سوییچ کردن دستگاه برای اتصال به دستگاه‌های آی او اس.

روی بخش سمت راست هم کلیدهای معروف A B X Y را می‌بینیم که برای گیمرها کلیدهایی آشنا هستند به همراه یک جوی استیک و یک کلید برای فعال کردن حالت ویرایش.

طراحی نواری که گوشی رو آن در وسط دستگاه قرار می‌گیرد به صورت بافت‌دار است تا گوشی لیز نخورد و محکم سر جایش بنشیند.

قرار دادن گوشی در این دستگاه به این صورت است که به صورت کشویی دو بخشی که کلیدهای کنترلی را روی خودش جای داده از هم باز می‌شوند و در حقیقت گوشی موبایل بین این دو بخش گیر می‌کند. برای اینکه هیچ آسیبی به لبه‌های گوشی وارد نشود در بخش داخلی محفظه‌ای که گوشی قرار می‌گیرد از فوم نرم استفاده شده.

به علاوه کلیدهای معروف L R هم بالای دو بخشی که کلیدهای کنترلی را روی خودش جای داده دیده می‌شوند.

این دستگاه به یک باتری هم مجهز شده تا این اتصال بلوتوث به بهترین شکل ممکن باقی بماند. این باتری ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت دارد که می‌تواند مدت زمان خیلی زیادی دوام داشته باشد به سبب اینکه بلوتوث دستگاه نسخه 4 و کم مصرف است.

در مجموع به کمک این دسته بازی می‌توانید لذت بیشتری از بازی‌های موبایلی تجربه کنید.

تبدیل حرفه ای گوشی به دستگاه بازی، خوش دست با عملکرد سریع

خیلی شکیل و زیبا، دارای کلید‌های متنوع و جوی استیک

قرار گیری گوشی هوشمند در وسط دسته و بهترین موقعیت ممکن برای تسلط کافی بر روی بازی

لذت بردن از بازی بدون هیچگونه کابلی، اتصال از طریق بلوتوث 4.0 با برد 8 متر

دارای باتری لیتیوم پلیمری، قابل شارژ با ظرفیت 300 میلی آمپر

قابلیت کنترل ترکیبی: حرکت، هدف گیری، حمله، تیراندازی و پرش در بازی‌ها

دارای حالت کشویی، مناسب برای انواع گوشی‌ها با سایز مختلف تا عرض 170 میلی متر

سازگار با سیستم عامل‌‌های اندروید و ios، مجهز به دکمه‌های ماشه R1، L2، L1 و R1

سایر مشخصات: ابعاد 210x105x42 میلی‌متر، تعداد دکمه‌ها 15 عدد، دارای 4 نـشانگر LED، کابل شارژ به طول 1 متر

مزایا و معایب

مزایا
سازگار با android و ios
دارای 15 کلید
دارای دارای کابل شارژ به طول 1 متر
دارای دکمه های کاربردی برای انواع بازی
مجهز به کلید چـهار طرفه برای راحتی حرکت
دارای نـشانگرهای LED

علاقه‌مند به خرید دسته بازی بلوتوثی تسکو مدل TG 155W هستید، بر روی متن کلیک کنید 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار