اخبار فناوریهدست و هدفونهوآوی

معرفی فناوری های صوتی هواوی که با استقبال عاشقان موسیقی مواجه شد

محصولات و فناوری های صوتی هواوی نظیر ایربادها و اسپیکرها با ارائه کیفیت صوتی فوق‌العاده توانستند نگاه بسیاری از عاشقان موسیقی را به خود جلب کنند. در ادامه با این محصولات هواوی آشنا می‌شویم.

شرکت هواوی در حوزه صوتی با ارائه محصولات با کیفیتی چون هدفون بی سیم، اسپیکر هوشمند و جلوه‌های صوتی ویژه توانسته است نگاه بسیاری از طرفداران موسیقی را به خود جلب کند. با توجه به این که روز ۲۱ ژوئن به عنوان روز جهانی موسیقی نام‌گذاری شده است و به تازگی از آن عبور کردیم، اکنون قصد داریم در این مقاله شما را با فناوری های صوتی هواوی که با استقبال عاشقان موسیقی مواجه شدند آشنا کنیم.

معرفی فناوری های صوتی هواوی

لذت موسیقی با ایرباد مجهز به قابلیت حذف نویز

ایربادهای سری فری بادز هواوی به عنوان یکی از محبوب‌ترین محصولات حوزه صوتی هواوی محسوب می‌شوند که توانسته‌اند نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی را به خود جلب کنند. این هدفون های بی سیم هواوی علاوه بر این که نسبت به سایر محصولات مقرون‌به‌صرفه هستند، بلکه به فناوری حذف نویز فعال (ANC) مجهز بوده و از  صدای بسیار باکیفیتی بهره می‌برند.

ایربادهای فری بادز با فناوری حذف نویز می‌توانند به صورت هوشمند نویز محیط را حذف کرده و امکانی را برای کاربران فراهم کنند تا آنها در شلوغ‌ترین مکان‌ها بتوانند از موسیقی لذت ببرند. عملکرد فناوری حذف نویز این ایربادهای هواوی توسط رسانه‌های معتبر دنیا بررسی شده و آنها امتیاز بالایی را برای عملکرد این دستگاه در نظر گرفتند. علاوه بر این، دوام باتری ایربادهای هواوی نیز در محبوبیت آنها تاثیر زیادی داشته است؛ زیرا کاربران قادرند در ساعت‌های طولانی به شکل بی‌وقفه به موسیقی با کیفیت گوش دهند.

شرکت هواوی این ایربادهای خود را در انواع مختلفی چون فری بادز ۴، فری بادز پرو و فری بادز ۴i روانه بازار کرده است که کاربران با بودجه‌های مختلف خود می‌توانند یک هدفون بی سیم مجهز به قابلیت حذف نویز را خریداری کرده و از گوش دادن به موسیقی با کیفیت لذت ببرند.

تبلت‌هایی مجهز به بلندگوهای دقیق

تبلت های هواوی در هر رده قیمتی از بهترین کیفیت صدا بهره می‌برند که برخی از آنها به بلندگوی ۸ گانه یا حتی بلندگوهای تیون شده توسط برندهای معروف صنعت موسیقی مجهز هستند. برای مثال تبلت هواوی میت پد پرو به ۸ بلندگو برای ارائه صدای با کیفیت مجهز بوده که می‌تواند صدایی با جزئیات بالا و بیس (Bass) را ارائه دهد. مدل دیگر این تبلت نیز از بلندگوهای تیون شده توسط برند معروف Harman Kardon بهره می‌برد.

علاوه بر تبلت‌های رده بالا هواوی، تبلت‌های اقتصادی هواوی نیز به بلندگو دوگانه یا چهارگانه مجهز بوده که قادرند کیفیت صدای بالایی را ارائه دهند. تبلت خوش قیمت هواوی میت پد ۱۰ از بلندگوی دوتایی با هدف تولید صدای بلند و شفاف بهره می‌برد که این ویژگی آن نسبت به رقبای هم‌رده در سطح بالایی قرار دارد.

اسپیکرهای هوشمند Sound و Sound X با صدای کوبنده

اسپیکرهای بی سیم و هوشمند Sound و Sound X هواوی برای عاشقان موسقی و افرادی که قصد دارند فضای کاری یا خانه خود را با یک موسقی آرام لذت‌بخش‌تر کنند یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. اسپیکر Sound X یک اسپیکر کوچک و زیبا با صدای ۳۶۰ درجه و کوبنده بوده که می‌تواند با کیفیت ایده‌آل خود کاربران را شگفت‌زده کند. این محصولی که تاییدیه Hi-Res را دریافت کرده می‌تواند کیفیت صدای بالایی را ارائه دهد و با برخورداری از بلندگوی دوتایی (با همکاری کمپانی صوتی Devialet فرانسه) و فناوری‌های اختصاصی هواوی توانسته عاشقانه موسقی را همواره راضی نگه دارد.

جلوه‌های صوتی انحصاری Histen

فناوری صوتی Huawei Histen که بسیاری از محصولات هواوی از آن بهره می‌برند، برای کاربران امکان اعمال تنظیمات حرفه‌ای و جلوه‌های صوتی مختلف روی صدا را فراهم خواهد کرد تا به کمک آن از صدایی گوش‌نواز، سه‌بعدی و فراگیر بهره‌مند شوند. کاربران با تنظیمات هواوی Histen می‌توانند لذت گوش کردن به موسیقی و حتی تماشای فیلم را به میزان چشمگیری افزایش دهند.

محصولات و فناوری های صوتی هواوی با درخشش در بازار توانستند نام این شرکت چینی را به عنوان یکی از شرکت‌های موفق در حوزه‌های صوتی به ثبت برسانند. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر هواوی به صورت روزانه با فناوری های صوتی هواوی و محصولاتی چون گوشی‌ها، ایربادها، تبلت‌ها، اسپیکرها از موسیقی لذت می‌برند. کیفیت صوتی بالا هواوی فقط در محصولات لوکس این شرکت چینی عرضه نمی‌شود و محصولات اقتصادی هواوی نیز از کیفیت صوتی بالایی بهره می‌برند و می‌توانند به خوبی به نیاز عاشقان موسیقی پاسخ دهند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار