اخبار فناوریموبایلموتورولا

موتورولا ریزر جدید معرفی شد؛ صفحه نمایش تاشدنی ۶٫۲ اینچی شما را شگفت‌زده می‌کند

یکی از گوشی‌های کلاسیک و دوست داشتنی شرکت موتورولا، ریزر وی 3 بود. حالا این شرکت تصمیم گرفته موتورولا ریزر جدید را با ویژگی‌های جالب توجه معرفی کند. موتورولا ریزر جدید به صفحه نمایش تاشدنی ۶٫۲ اینچی مجهز شده است. صفحه نمایشی که از داخل تا می‌شود تا گوشی واقعا به مدل اصلی خودش که سال‌ها پیش راهی بازار شده بود، شبیه باشد.

موتورولا ریزر جدید

موتورولا ریزر جدید یک محصول میان‌رده به حساب می‌آید. گوشی‌ای که به تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰  مجهز شده و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. برای این گوشی دو دوربین در نظر گرفته شده است. یک دوربین در پشت و یک دوربین در جلو دیده می‌شود.

موتورولا ریزر

دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است که به فوکوس خودکار دوتایی هم مجهز شده است. همچنین فلش دوتایی و فوکوس لیزری هم دارد. دوربین سلفی موتورولا ریزر جدید ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. در زمان عکاسی سلفی در محیط تاریک، صفحه نمایش آنقدر نور تولید می‌کند تا بتوانید عکس خوبی بگیرید.

گوشی موتورولا ریزر

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های موتورولا ریزر جدید صفحه نمایش تاشدنی آن است. موتورولا از یک پنل pOLED برای این گوشی استفاده کرده که نسبت تصویر ۲۱:۹ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. صفحه نمایشی که موتورولا نام آن را «سینماویژن» گذاشته است. این صفحه نمایش کیفیت ۸۷۶×۲۱۴۲ پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که در پشت این گوشی یک صفحه نمایش ۲٫۷ اینچی OLED قرار گرفته که دقت تصویر آن ۶۰۰ در ۸۰۰ پیکسل است. صفحه نمایش دوم بدون باز کردن گوشی هم کار می‌کند و به وسیله آن می‌توانید به لیست تماس‌ها دسترسی داشته باشید و حتی عکس سلفی بگیرید.

موبایل موتورولا ریزر

موتورولا ریزر جدید به باتری ۲۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از تکنولوژی توربوشارژ هم بهره می‌برد. این گوشی با اندروید ۹ راهی بازار می‌شود. موتورولا اعلام کرده که گوشی جدید خود را با قیمت ۱۵۰۰ دلار راهی بازار می‌کند. هنوز تاریخ عرضه دقیق این محصول مشخص نشده است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار