موبایلهوآوی

هواوی پی اسمارت 2021 معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با دوربین چهارگانه و باتری بزرگ

در حالی که هنوز سه ماه از سال 2020 باقی مانده، شرکت چینی هواوی امروز گوشی پی اسمارت 2021 (P Smart 2021) را در اروپا معرفی کرد. این گوشی یک محصول میان‌رده است که از تراشه پردازشی متوسط، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و طبیعتاً قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. در ادامه با معرفی هواوی پی اسمارت 2021 با ما همراه باشید.

هواوی پی اسمارت 2021

صفحه نمایشی که برای این گوشی در نظر گرفته شده یک پنل IPS LCD در اندازه 6.67 اینچ و با رزولوشن +FHD است که یک حفره هم در قسمت فوقانی آن به چشم می‌خورد. این حفره در واقع محلی برای تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی است. همچنین باید اشاره کنیم که نسبت تصویری نمایشگر پی اسمارت 2021 هم مانند بسیاری از گوشی‌های روز دنیا به صورت 20 به 9 می‌باشد.

شارژ سریع هواوی پی اسمارت 2021

در داخل بدنه، تراشه کرین 710A وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد و 4 گیگابایت حافظه رم نیز آن را در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و بازی‌ها یاری می‌کند. میزان فضای ذخیره سازی در دسترس کاربران این گوشی هم 128 گیگابایت است که البته به وسیله کارت‌های حافظه میکرو اس دی می‌توان آن را ارتقاء داد. در رابطه با نرم افزار هم باید گفت سیستم عامل EMUI 10.1 بر پایه اندروید 10 به صورت پیش فرض بر روی هواوی پی اسمارت 2021 نصب شده است.

دوربین هواوی پی اسمارت 2021

در زمینه دوربین و قابلیت‌های عکاسی، این گوشی میان‌رده هواوی به یک دوربین پشتی چهارگانه مجهز شده که همان‌طور که گفتیم سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. سه لنز دیگر این دوربین هم عبارتند از: لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی.

اسکنر اثر انگشت هواوی پی اسمارت 2021

همان‌طور که در ابتدا هم اشاره کردیم، تأمین انرژی قطعات در هواوی پی اسمارت 2021 بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده که از شارژ سریع تا توان 22.5 وات پشتیبانی می‌کند. جک 3.5 میلی متری هدفون هم در این گوشی همچنان حفظ شده و قابل استفاده است. همچنین با توجه به LCD بودن نمایشگر، امکان تعبیه اسکنر اثر انگشت در زیر آن وجود نداشته و از همین رو این سنسور به کناره بدنه منتقل شده است.

رنگ‌بندی هواوی پی اسمارت 2021

هواوی پی اسمارت 2021 در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید گرادیان با قیمت 229 یورو در دسترس خریداران قرار گرفته است. همان‌طور که گفتیم این گوشی فعلاً تنها در اروپا عرضه شده، اما طی ماه‌های آینده به سایر بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار