اخبار فناوریموبایلنوکیا

نوکیا G50 5G با دورربین ۴۸ مگاپیکسلی به زودی عرضه می‌شود

کمپانی HDM Global رویدادی را برای ۶ اکتبر( ۱۴ مهر) برنامه‌ریزی کرده است، بنابراین ممکن است به زودی شاهد تعداد بیشتری گوشی جدید نوکیا باشیم. با این حال نوکیا G50 5G زودتر از آنچه انتظار داشتیم معرفی و عرضه می‌شود. نوکیا G50 5G با استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ برای ارائه اتصال ۵G مقرون به صرفه، از X۱۰ و X۲۰ استفاده می‌کند.

مشخصات سیستم عامل نوکیا G50 5G

این یک تلفن همراه سری G است ، بنابراین می‌توانید ۲ سال به‌روزرسانی سیستم عامل و ۳ سال اتصال امنیتی ماهانه (در مقابل ۳ سال به‌روزرسانی سیستم عامل و ۴ سال اتصال برای سری X ) را انتظار داشته باشید. توجه داشته باشید که نوکیا G50 مجهز به اندروید ۱۱ است.

برای مقایسه با نوکیا G20، که از Helio G35 استفاده می‌کند، نوکیا G50 5G دارای تراشه‌ی پیشرفته‌تری ( ۸ نانومتر در مقابل ۱۲ نانومتر ) با دو هسته بزرگ (بر اساس هسته-A76)-( ۲.۰گیگاهرتز) و شش هسته کوچک (براساس هسته-A55)-(۱.۸ گیگاهرتز) تشکیل شده است و پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۹ بسیار پیشرفته است و البته مودم X۵۱ از سرعت‌های زیر ۵G-‌۶G برای سرعت تا ۲.۵ گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

گوشی نوکیا G50 5G در رنگ های نیمه شب و آبی اقیانوسی در بازار ظاهر می‌شود

مقایسه مشخصات ساختاری نوکیا G50 5G و G20

نوکیا G50 دارای LCD بسیار بزرگ ۶.۸۲ اینچی است، اما کیفیت تصویر با وضوح + 720p و پوشش 70٪ NTSC در اولویت قرار ندارد. روشنایی معمولی این پنل ۴۵۰ نیت است. در حالی که نوکیا G20 دارای LCD (۶.۵۲اینچی) و کیفیت تصویر با وضوح (+ 720p) است.

  • تنظیمات دوربین بسیار شبیه به G20 است – یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسل فوق عریض و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی (ماژول ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود ندارد و لنز UW فاقد فوکوس خودکار است).
  • ظرفیت باتری در اصل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، اما ۱۸ وات سریع‌تر شارژ می‌شود، در حالی که برای G20 (۱۰ وات)است. طبق گفته HMD ، باتری برای ۲ روز قابل استفاده است سپس باید به شارژر متصل شود.
  • نوکیا G50 دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌ متری و گیرنده رادیو FM است. بلوتوث ۵.۰ و Wi-Fi ۶ و NFC پشتیبانی می‌شود و از صورت فلکی GPS ، Galileo و BeiDou برای موقعیت‌یابی استفاده می‌کند.
  • به پورت USB-C برای سرعت ۲.۰ متصل می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت در دکمه Power به همراه یک کلید اختصاصی برای دستیار گوگل تعبیه شده است.
  • نوکیا G50 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، در صورت نیاز بیشتر می‌توانید با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خریداری کنید. همچنین یک اسلات microSD تا ۵۱۲ گیگابایت بیشتر وجود دارد.

نوکیا G50 ماه آینده با قیمت ۲۷۰یورو در بازار جهانی حضور می‌یابد در حالی که نوکیا G20 با ۱۶۰ یورو، با قیمت کمتر عرضه شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار