اخبار فناوریموبایلنوکیا

نوکیا XR20 یک گوشی 5G مقاوم است که ۴ سال به روزرسانی خواهد شد

نوکیا XR20 معرفی شد و این همان چیزی است که نوکیا معتقد است یک گوشی هوشمند خوب باید باشد. این گوشی ساخته شده تا هم در سخت افزار و هم در نرم افزار مقاوم باشد.

نوکیا XR20 دارای یک پوشش مقاوم دارای گواهینامه MIL-STD810H است تا در برابر افتادن از فاصله ۱.۸ متری مقاومت کند. همچنین این گوشی دارای مقاومت استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار و Gorilla Glass Victus در جلو است. XR20 به نظر می‌رسد گوشی است که نیازی به قاب یا محافظ صفحه ندارد.

در زیر این نمای بیرونی سنگین، یک گوشی هوشمند توانا وجود دارد که تقریبا کامل است. صفحه نمایش این گوشی ال سی دی ۶.۶۷ اینچی FHD + IPS است که می‌تواند تا ۵۵۰ نیت روشن شود و حتی با دستکش یا دستکش کار نیز کار می‌کند. یک چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ با ۶ گیگابایت رم و اتصال 5G نیز در این گوشی وجود دارد.پیکربندی واحد با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که می‌تواند از طریق شیار کارت microSD توسعه یابد.

در پشت گوشی، نوکیا XR20 تنها دو دوربین دارد. یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ۱/ ۲.۲۵ اینچی f / ۱.۸ و یک دوربین اولتراوید ۱۳ مگاپیکسلی ۱/۳ اینچی f / ۲.۴ در این گوشی وجود دارد که هر کدام دارای فلش LED مخصوص خود هستند. دوربین سلفی یک واحد ۸ مگاپیگسلی f / ۲.۰ با کانون ثابت است. نوکیا XR20 دارای اندروید ۱۱ است و نوکیا متعهد به چهار سال به روزرسانی امنیتی ماهانه و سه سال به روزرسانی عمده سیستم عامل شده است.

با بازگشت به سخت افزار، نوکیا XR20 دارای بلندگوهای استریو با حداکثر 96dB با فناوری پخش OZO برای جزئیات بهتر است. اسکنر اثر انگشت خازنی نصب شده در کنار گوشی، ویژگی بیومتریک را پوشش می‌دهد. XR20 دارای یک دکمه سفارشی در بالای گوشی است که می‌توانید روی هر عملکرد یا برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید، تنظیم شود.

سرانجام باتری، یک واحد ۴۶۳۰ میلی آمپر ساعتی است که نوید دو روز انجام کارهای روزانه را می‌دهد. با ۱۸ وات شارژ بی‌سیم می‌توان این گوشی را شارژ کرد. نوکیا XR20 با رنگ آبی Ultra Blue یا Granite Grey همراه با یک پیکربندی ۶/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود. فروش این گوشی از ۲۴ (۲ شهریور) آگوست آغاز می‌شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار