لوازم ذخیره سازی

هارد درایوهای جدید با طرح Call of Duty Black Ops Cold War رونمایی شدند

وسترن دیجیتال (WD) که یکی از معتبرترین تولیدکنندگان هارددیسک و SSD‌ در جهان محسوب می‌شود، برای جلب توجه طرفداران سری بازی‌های کال آف دیوتی، اخیراًبه مناسبت عرضه عنوان Call of Duty Black Ops Cold War از سه مدل هارد درایو با طرح این بازی رونمایی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

این تولید کننده معروف آمریکایی سه مدل از فضاهای ذخیره‌سازی خود با نام‌های P50 ،P10 و SN850 را برای مزین کردن به طرح کال آف دیوتی انتخاب کرده که دو مورد اول به صورت ساده نیز پیش از این در بازار وجود داشتند اما مدل سوم کاملاً جدید است. طراحی ظاهری این هاردها بسیار زیبا به نظر می‌رسد و وسترن دیجیتال امیدوار است که بتوانند مورد توجه طرفداران مجموعه کال آف دیوتی قرار بگیرند.

هارد P10 با طرح Call of Duty Black Ops Cold War

همان‌طور که احتمالاً‌ می‌دانید بازی Call of Duty Black Ops Cold War یکی از اولین بازی‌های نسل جدید محسوب می‌شود که بر روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس با جلوه‌های بصری پیشرفته‌تری نسبت به کنسول‌های نسل هشتم عرضه شده و البته دارندگان رایانه‌های شخصی هم در صورت مجهز بودن به سخت افزاری مناسب می‌توانند آن را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کنند. حجم بالای کال آف دیوتی جدید یکی از جالب توجه‌ترین نکات آن است که همین مسئله باعث شده تا گیمرهای علاقه‌مند به رایانه‌های شخصی به فکر خرید سیستم جدید و یا حداقل ارتقاء هارددیسک رایانه خود باشند.

برخلاف مدل‌های ساده P50 ،P10 و SN850، که در ظرفیت‌های مختلف در دسترس هستند، در مدل‌های ویژه دست خریداران برای انتخاب میزان فضا چندان باز نیست. به عنوان مثال، P10 Game Drive تنها در ظرفیت 2 ترابایتی تولید شده و از مدل معمولی آن 30 دلار گران‌تر است (در حدود 110 دلار). وسترن دیجیتال به این نکته اشاره کرده که P10 با کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت سازگار خواهد بود اما تنها از بازی‌های نسل فعلی پشتیبانی می‌کند.

هارد یک گیگابایتی با طرح Call of Duty Black Ops Cold War

در طرف دیگر، نسخه ویژه درایو اکسترنال P50 که از رابط USB-C استفاده کرده و بر پایه معماری NVME تولید شده، دارای ظرفیت 1 ترابایتی بوده و 50 دلار از مدل معمولی آن گران‌تر است (حدود 250 دلار). از آنجا که هیچ اشاره‌ای به تفاوت سخت افزاری این نسخه با مدل معمولی نشده، انتظار می‌رود حداکثر سرعت آن 2000 مگابیت بر ثانیه باشد.

و اما در انتها به حافظه SSD جدید با معماری NVMe و رابط PCIe 4.0 می‌رسیم که با شماره مدل SN850 شناخته می‌شود. این مدل هم تنها در یک نسخه 1 ترابایتی تولید شده و تنها 10 دلار از مدل معمولی گران‌تر است (240 دلار).

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار