اخبار فناوریموبایلهوآوی

هواوی رسما از Huawei Mate 60 RS Ultimate با طراحی زیبا رونمایی کرد

گوشی گران قیمت جدید هواوی مشخصات داخلی مشابه میت ۶۰ پرو پلاس دارد، اما ظاهر آن متحول شده است.

هواوی و پورشه دیزاین سال‌ها در نسخه‌های ویژه گوشی‌های سری میت و ساعت‌های هوشمند با یکدیگر همکاری کردند، اما این همکاری با «Mate 50 RS Porsche Design» در سال گذشته به پایان رسید. هواوی اکنون با خط تولید Ultimate Design خود وارد مرحله جدیدی شده است که Mate 60 RS Ultimate Design اولین دستگاه در خط جدید پریمیوم آن است.

از نظر مشخصات این گوشی مشابه میت ۶۰ پرو پلاس است؛ صفحه نمایش ۶٫۸۲ اینچی LTPO اولد، پردازنده Kirin 9000s، دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی.

بر خلاف مشخصات داخلی، از نظر طراحی بیرونی، تغییرات ظاهری قابل توجهی وجود دارد زیرا Mate 60 RS Ultimate دارای قسمت پشتی سرامیکی و ماژول دوربین هشت ضلعی است. شما می‌توانید بین رنگ‌های قرمز و مشکی با رنگ‌های دوگانه یکی را انتخاب کنید.

هواوی همچنین برای دارندگان گوشی جدید خود که برای دریافت کارت هواوی اقدام می‌کنند، امتیازهای منحصر به فرد یک ساله‌ای هم در نظر گرفته است.


این خدمات شامل سالن VIP در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار، بیمه تاخیر پرواز، مشاوره وکیل، آموزش سوارکاری و غیره است که در نوع خود جالب است. این شرکت در کنار Mate 60 RS Ultimate قاب‌های محافظ «Star Diamond» را در رنگ‌های مشکی و قرمز به فروش می‌رساند که جلو و پشت گوشی را می‌پوشاند.


هواوی گوشی بالارده جدید خود را در رنگ‌های مشکی و قرمز با قیمت حدود ۱۶۴۱ دلار برای مدل ۱۶/۵۱۲ و قیمت ۱۷۷۸ برای نسخه ۱۶ گیگ رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهد کرد. فروش این گوشی به صورت آزاد در چین در اواخر ماه جای میلادی آغاز خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار