اخبار فناوریموبایلنوکیا

پرچمدار جدید نوکیا به زودی در سال 2021 معرفی خواهد شد

طبق اعلام رسمی مدیر برنامه کمپانی HMD، به نظر می‌رسد که یک پرچمدار جدید نوکیا قرار است تا پیش از اتمام سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

به نقل از Gizmochina، پس از کنار کشیدن شرکتی مانند LG اکثر کاربران فکر می‌کردند که دیگر سایر کمپانی‌هایی که در سال ۲۰۲۰ در عرضه گوشی‌های هوشمند ناکام مانده‌اند نیز از دور رقابت این بازار کناره‌گیری خواهند کرد. مانند هواوی که اعلام کرده امسال خبری از پرچمدار جدید سری Mate نیست و یا نوکیا که اخیرا تنها به عرضه میان‌رده‌ها بسنده کرده است. اما چنان که پیداست، احتمالا پرچمدار جدید نوکیا در سال جاری عرضه شده و سامسونگ و اپل را به چالش می‌کشد.

کمپانی HMD Global همان شرکتی است که طی سالیان اخیر، وظیفه ساخت گوشی‌های نوکیا را بر عهده گرفته است. اما حضور این برند در بازار رقابت گوشی‌های هوشمند تقریبا از سال ۲۰۱۹ خیلی کم‌رنگ شده بود و هیچ پرچمداری برای ورود به رقابت سنگین با شرکت‌های دیگر دیده نمی‌شد. حداقل تا اینکه امروز ژانگ یونچنگ (Zhang Yucheng) اعلام کرد که قرار است تا یک پرچمدار جدید را در پایان پاییز سال جاری عرضه کند.

پرچمدار جدید نوکیا به زودی عرضه می‌شود، اما در چین!

در واقع گوشی‌های 5G کمپانی HMD هنوز در بازار چین عرضه نشده‌اند؛ به نحوی که آخرین مدل نوکیا با قابلیت پشتیبانی از اتصال به اینترنت 5G یا همان Nokia 8.3 در چین در دسترس کاربران قرار نگرفت. به همین جهت نیز این شرکت قصد دارد تا جدیدترین پرچمدار خود را ابتدا در بازار این کشور عرضه و شاید بعد از آن یک نسخه جهانی را هم در دسترس کاربران قرار دهد. همچنین شایعه شده که این دستگاه در واقع همان Nokia PureView 9.3 است که از حدود یک سال پیش خبر ساخت آن عرضه شده بود و هنوز نسخه تکمیل شده آن را ندیده‌ایم.

همچنین یک خبر بسیار مهم پس از عرضه پرچمدار جدید نوکیا نحوه نام‌گذاری کردن گوشی‌های این برند است. این یعنی HMD قصد دارد تا به صورت جدی‌تر کار خود را دنبال کرده و از سال‌های آینده رقابت تازه‌ای با دیگر شرکت‌های ابرقدرت در این صنعت، از سر بگیرد. اما درباره اینکه دیگر به جای اعداد 8.3 و 6.4 قرار است تا چه مدل نامی برای پرچمداران و میان‌رده‌های نوکیا در نظر گرفته شود، هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار