اخبار فناوریسامسونگموبایل

پشتیبانی از سامسونگ دکس به گلکسی زد فلیپ ۵ اضافه خواهد شد

به تازگی شایعه شده که یکی از ویژگی‌های جذاب پرچمداران سامسونگ، به گوشی تاشوی صدفی بعدی این شرکت نیز اضافه می‌شود.

قابلیت سامسونگ دکس که در سال ۲۰۱۷ و در کنار سری گلکسی اس ۷ معرفی شد؛ یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی پرچمداران سامسونگ بوده و امکان اتصال این گوشی‌ها به نمایشگرها و استفاده از یک محیط دسکتاپی را فراهم می‌کنند. این قابلیت به سری گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد نیز راه یافته است؛ اما گوشی‌های تاشو صدفی این شرکت یا همان سری فلیپ، تا به حال از آن بی‌ بهره بوده‌اند. اما به گفته خبرگزاری SamMobile، این امر در حال تغییر بوده و سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ از قابلیت دکس پشتیبانی خواهد کرد.

این خبرگزاری اشاره‌ای به انتشار این قابلیت توسط آپدیت‌های نرم افزاری برای مدل‌های قدیمی‌تر سری فلیپ نداشته است؛ اما با شناختی که از سامسونگ وجود دارد، بعید نیست که شاهد چنین رویدادی نیز باشیم. پرچمداران سامسونگ برای استفاده از قابلیت دکس، امکان اتصال به نمایشگر‌ها به صورت بی‌سیم و یا توسط کابل‌های HDMI را دارند. اگر بخواهید از کامپیوتر و لپ‌تاپ خود نیز برای این امر استفاده کنید؛ تنها به یک کابل USB و کامپیوتری‌ با سیستم عامل ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ نیاز خواهید داشت.

در سال‌های گذشته، امکان استفاده مستقیم از قابلیت سامسونگ دکس وجود نداشته و کاربران مجبور به تهیه لوازم جانبی خاصی به نام‌های «دکس پد» و «دکس استیشن» بودند. با وجودی که دیگر نیازی به این لوازم جانبی مخصوص دکس وجود ندارد؛ هنوز وضعیت پشتیبانی گلکسی زد فلیپ ۵ از آنها مشخص نیست. سری گلکسی زد فلیپ به دلیل طراحی جذاب و جمع و جور خود، از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و اضافه شدن قابلیتی کاربردی مانند سامسونگ دکس، این گوشی‌ها را به گزینه‌های جذاب‌تری تبدیل خواهد کرد.

گالری تصاویر (3 تصویر )

درباره احتمال اضافه شدن سامسونگ دکس به گلکسی زد فلیپ ۵ چه فکر می‌کنید؟ اگر از کاربران پرچمداران سامسونگ هستید؛ آیا از سرویس دکس استفاده کرده یا آن را چندان کاربردی نمی‌دانید؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار