لوازم صوتی

کدام هدفون تو گوشی را بخریم؟ ۴ مدل پرفروش در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

امروزه با حذف جک هدفون در اغلب تلفن های همراه هوشمند و ترجیح افراد به منظور آزادی و راحتی استفاده از لوازم الکترونیکی بی سیم، یافتن بهترین هدفون های بی سیم تبدیل به یک موضوع مهم گردیده است. هدفون های بی سیم در سال های اخیر شاهد رونق و پیشرفت چشمگیری بوده به طوری کاربران برای تهیه چنین محصولاتی با بازار گسترده و متنوعی روبه رو می باشند. این محصولات می توانند طراحی های جمع و جور و زیبا را، با عملکرد صوتی عالی و اتصال بلوتوث به صورت یکجا ترکیب نمایند و همچنین هدفون های بی سیم حرکت و آزادی عمل بیشتری برای کاربران هنگام ورزش، رانندگی، رفت و آمد و زندگی روزمره فراهم خواهند نمود.

این محصولات با قرار گرفتن در داخل گوش می توانند صدای خارجی را مسدود نموده و تجربه لذت بخشی از گوش دادن به موسیقی را برای شما به ارمغان آورند. هدفون های توگوشی بسیار کوچکتر و سبک تر از سایر انواع هدفون هستند، زیرا نیازی به قرار گرفتن روی گوش یا بالای گوش را نداشته و نیازی به پشتیبانی خارجی ندارند.

بهترین هدفون های بی سیم باید دارای طراحی ارگونومیک، ابعاد و اندازه مناسب و احساس راحتی برای عملکرد بهینه باشند و سایر قابلیت های شاخص این محصولات می تواند شامل فناوری حذف نویز، کنترل لمسی و دوام بالای باتری بوده که امکان دسترسی دستی به دستیارهای شخصی مانند آمازون الکسا، دستیار Google و سیری را برای کاربران فراهم می کنند. اگر به دنبال تهیه یک هدفون تو گوشی باکیفیت، متناسب با نیازهای خود هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  •  تولید صدای مناسب
  • طراحی قابل حمل و انعطاف پذیر
  •  عمر باتری مناسب
  • وزن مناسب حدود ۴۸ گرم
  • دارای کیس شارژ
  •  قابلیت حذف نویز و صدای محیط

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا
  •  عدم مقاومت در برابر آب

هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Live، به عنوان جدیدترین محصول از خانواده هدفون های سامسونگ با طراحی افقی زیبا و ارگونومیک در وزن ۴۸ گرم طراحی شده است. این محصول توانایی اتصال با استفاده از بلوتوث نسخه ۵ و پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP را دارا بوده و درایورهای ۱۲ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. به منظور غنی سازی هرچه بیشتر تجریه کاربران از کیفیت صدای خروجی، این هدفون تو گوشی از قابلیت حذف صدای مزاحم (ANC) با کمک سه میکروفون روی هر گوشی، پشتیبانی از کدک های SBC و AAC، قابلیت حذف نویز برای هدفون و میکروفون و سنسورهای شتاب سنج،Voice Pickup Unit ،IR  و Hall بهره می برد.

این هدفون از یک باتری با ظرفیت ۶۰ میلی ‌آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی در حالت عادی، ۵ ساعت مکالمه مناسب می باشد. همچنین این محصول دارای یک کیس شارژ به ابعاد ۵۰ × ۵۰٫۲ × ۲۷٫۸ میلی‌متر بوده که علاوه بر محافظت از این هدفون، قابلیت پخش ۲۱ ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر را فراهم می نماید. هدفون توگوشی سامسونگ، با گوشی ها با سیستم عامل اندروید ۵٫۰ و بالاتر و با گوشی ها با سیستم عامل iOS 10 و بالاترسازگار می باشد.

هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro همراه با محفظه شارژ

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • تولید صدای مناسب
  • طراحی قابل حمل و انعطاف پذیر
  • عمر باتری مناسب
  • وزن مناسب حدود ۴۶ گرم
  • دارای کیس شارژ با قابلیت شارژ بی سیم
  • مقاومت در برابر آب و تعریق
  • قابلیت حذف نویز و صدای محیط

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro، با پشتیبانی از قابلیت حذف صدای محیط و سری ‌های سیلیکونی راحت، کوچک، سبک و مقاوم در برابر تعرق به همراه کیس باتری و یک جفت ایرباد، سه سری با سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ و کابل شارژ لایتنینگ به USB Type-C معرفی گردید. روی هر کدام از ایرپادها، دو میکروفون وجود دارد. یکی از این میکروفون‌ها برای بررسی صدای محیط و حذف آن به کار می‌رود و میکروفون دیگر برای تنظیم خودکار اکولایزر موسیقی استفاده می‌شود. این محصول به لطف چیپست Apple H1 و بلوتوث نسخه ۵، سازگاری بسیار بالایی با دیگر محصولات اپل را دارا می باشد.

این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۴٫۵ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند که با احتساب ظرفیت محفظه باتری با امکان شارژ بی‌سیم و سازگار با استاندارد Qi، این عدد به بیش از ۲۴ ساعت خواهد رسید. از دیگر قابلیت های برجسته این محصول جذاب می توان به استاندارد IPX4، Force sensor، شتاب سنج مجهز به تشخیص حرکت و Transparency mode و Adaptive EQ اشاره نمود.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • تولید صدای عالی
  • طراحی قابل حمل و انعطاف پذیر
  • عمر باتری مناسب
  • وزن مناسب حدود ۴۶ گرم
  •  دارای کیس شارژ
  • مقاومت در برابر آب و تعریق
  •  قابلیت حذف نویز و صدای محیط
  •  پشتیبانی از NFC

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N، محصولی با پشتیبانی از لغو نویز فعال (ANC) و مناسب برای ورزشکاران می باشد. این هدفون علاوه بر ۳ جفت سرگوشی با سایزهای مختلف، از یک قلاب پلاستیکی ویژه قابل تعویض، جهت انجام فعالیت های سنگین ورزشی همچون دویدن بهره می برد تا خیال کاربران را از افتادن آنها راحت نماید. این هدفون قابلیت اتصال به دو صورت از طریق بلوتوث نسخه ۵ و NFC را دارا می باشد و به لطف استاندارد IP55 مقاومت بالایی از خود در برابر آب، رطوبت و عرق نشان می دهد.

میزان دوام باتری این محصول به ‌هنگام فعال بودن قابلیت ANC می‌تواند به ‌مدت ۹ ساعت و به‌ هنگام غیر فعال بودن آن به ‌مدت ۱۳ ساعت متغیر باشد و این عدد با کیس شارژر همراه به ۱۸ ساعت قابل افزایش است. این هدفون همچنین مجهزبه فناوری شارژ سریع است و با ۱۰ دقیقه شارژ، به‌مدت حدودا یک ساعت می توان از این هدفون استفاده کرد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به کلید مدیریت میزان صدا، صدای شفاف اکسترا باس، سنسورهای کنترلی لمسی و امکان دسترسی به دستیار صوتی اشاره نمود.

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نقاط قوت

  • تولید صدای مناسب
  • طراحی قابل حمل و انعطاف پذیر
  •  عمر باتری مناسب
  •  وزن مناسب حدود ۵۰ گرم
  • دارای کیس شارژ
  • مقاومت در برابر آب و تعریق

نقاط ضعف

  • ندارد

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Air 2، با پشتیبانی از استاندارد Semi-in-ear محصولی ارگونومی و زیبا که بدون وجود سری های سیلیکونی، تجربه استفاده راحت و بدون سقوط را فراهم می نماید. این محصول دارای سنسور اپتیکال مادون قرمز برای تشخیص وضعیت هدفون روی گوش و توقف خودکار پخش موزیک بوده و از پروفایل‌های A2DP, AVRCP, HFP, HSP و فرمت LHDC پشتیبانی نموده که تجربه هیجان ‌انگیزی از صدای بی نقص را برای شنونده رقم خواهد زد. این محصول با توانایی اتصال توسط بلوتوث نسخه ۵، دارای قابلیت کنترل لمسی نیز می باشد.

برای فول شارژ شدن باتری این دستگاه حدود ۱ ساعت زمان از طریق محفظه شارژ با درگاه USB نوع C نیاز است و این محصول در صورت یکبار شارژ کامل تا حدود ۱۴ ساعت با احتساب محفظه شارژ و کاربری معمولی قابل استفاده خواهد بود. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به سازگار با دستیارهای صوتی، استاندارد IPX4 و پشتیبانی از دستیار هوشمند شیائومی XiaoAI اشاره نمود.

جمع بندی

بسته به نوع نیاز کاربران و سبک زندگی آنها می توان گفت اگر به دنبال استفاده از هدفون در محل کار هستید، ممکن است کیفیت جداسازی صدا و دوام باتری از اولویت های اصلی شما باشد و یا اگر برای سالن بدن سازی به به این محصولات نیاز دارید، احتمالاً بیشتر به تناسب و دوام آن اهمیت می دهید. با این حال تمامی محصولات بررسی شده فوق تجربه کیفیت غنی از موسیقی در کنار سیستم حذف نویز و صدای محیط را برای شما به امغان خواهد آورد. از نظر سازگاری با محصولات اپل، AirPods Pro، بیشترین میزان سازگاری را دارا بوده اما برای محصولات اندرویدی دست شما جهت انتخاب و تهیه یک محصول باکیفیت بسیار بازتر خواهد بود.

اگر به دنبال یک ایرباد برای استفاده در پیاده‌روی و دویدن هستید، هدفونی را انتخاب کنید که مقاومت IPX4 یا بالاتر در برابر آب و تعریق داشته باشد. همچنین طول عمر باتری مناسب و پشتیبانی از الگوریتم‌های رمزنگاری‌ صوتی Hi-Res مانند LDAC وaptX HD  به عنوان یک برگ برنده مطرح می باشد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار