اخبار فناوریگوگلموبایل

گلکسی زد فولد ۵ با طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهد شد

به تازگی تصویری از قاب محافظ نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ فاش شده است که خبر از طراحی بدون تغییر این گوشی می‌دهد.

سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود موسوم به گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ رونمایی خواهد کرد. تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات مختلفی از این دو گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی و طراحی آن‌ها را فاش ساخته‌اند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۵ از طراخی مشابه نسل قبلی خود برخوردار خواهد بود.

افشاگر شناخته‌شده چینی به نام Ice Universe به تازگی تصویری از قاب محافظ گلکسی زد فولد ۵ را به اشتراک گذاشته است که فرم فکتور و طراحی کلی آن را نشان می‌دهد. همانطور که در این تصویر مشخص است، گلکسی زد فولد ۵ با تغییرات ظاهری اندکی همراه خواهد شد و طراحی کلی آن مشابه گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود. در واقع، در نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ نیز شاهد نمایشگر خارجی طویلی خواهیم بود که احتمالا برابر با ۶٫۲ اینچ خواهد بود. پنل پشتی نیز میزبان سیستم دوربین خواهد بود که لنزهای به صورت عمودی در زیر هم قرار می‌گیرند.

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فولد ۵ به نمایشگر داخلی امولد ۷٫۶ اینچی مجهز خواهد بود که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر QHD پلاس پشتیبانی می‌کند. هر دو نمایشگر گوشی تاشو سامسونگ توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy است که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت همراه می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که سیستم دوربین گلکسی زد فولد ۵ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی تاشو سامسونگ طراحی جدید قطره‌ای لولای آن خواهد بود که انتظار می‌رود مقاومت آن به شکل چشمگیری بهبود پیدا کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار