دوربین ها

بهترین دوربین‌های چاپ سریع فوجی فیلم

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

هر کدام از ما دوربین‌های چاپ سریع را به یاد داریم و ممکن است خاطرات زیادی با این نوع وسائل الکترونیک داشته باشیم. دوربین‌های چاپ سریع یکی از اختراعات بسیار جذاب و جالب بودند که برای ثبت لحظات به یاد ماندنی ارائه شدند.

تکنولوژی به کار رفته در این نوع دوربین‌ها، امکان ثبت عکس‌ها و چاپ در لحظه آن‌ها را فراهم می‌کنند و شاید بتوان گفت داشتن یک دوربین چاپ سریع در منزل گزینه‌ای عالی است. لحظاتی که توسط این دوربین‌ها ثبت می‌شود می‌تواند یادآور شادی‌ها در زمانی دیگر باشد و خاطرات شیرینی را یادآوری کند.

فوجی فیلم شرکتی ژاپنی است که تجربه‌ای عالی در حوزه ساخت تجهیزات و لوازم عکاسی دارد و محصولات باکیفیتی را عرضه کرده است. این برند یکی از پیشگامان تولید دوربین‌های چاپ سریع در بازار است به طوری که همه مردم فناوری چاپ سریع را با محصولات فوجی فیلم می‌شناسند.

باید گفت، نمی‌توان انتظار یک دوربین حرفه‌ای را از دوربین‌های چاپ سریع داشت اما برای ثبت لحظات مهم و خاطره‌انگیز مانند دورهمی‌ها، استفاده از دوربین چاپ سریع گزینه مناسب است.

این دوربین‌ها در محدوده قیمتی بسیار مناسبی عرضه شده‌اند، به طوری که می‌توان با قیمت پایین نیز یک مدل از آن را تهیه کرد.

نکته مهم در زمان انتخاب این نوع دوربین‌ها، توجه به سایز تصویر قابل چاپ و قیمت فیلم آن‌ها است چرا که ممکن است قیمت این فیلم‌ها گران باشد.

ظرفیت فیلم این نوع دوربین‌ها پایین است و برای استفاده از آن نیاز است فیلم‌های مخصوص تهیه شود.

دوربین چاپ سریع با قابلیت‌های عالی: دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic به همراه فیلم

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 90 Neo Classic به همراه فیلم

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت خوب
  • وزن پایین
  • سرعت بالای شاتر
  • وجود چشمی برای عکاسی

نقاط ضعف:

  • نبود لرزشگیر
  • نبود صفحه نمایش جلو
  • هزینه بالای عکاسی

با دوربین چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 90 neo می‌توانید لحظات به یادماندنی و خاطره‌انگیزی را به ثبت برسانید. این دوربین وزنی معادل ۲۹۶ گرم دارد و ابعاد آن ۵۷.۲*۹۱.۹*۱۱۳.۴ میلی‌متر است و یکی از دوربین‌هایی است که با تکنولوژی به روز و جدید طراحی و ساخته شده است.

چاپ سریع و عکاسی پرسرعت توسط این محصول امکان‌پذیر است. شارژ این محصول فوجی فیلم با باتری قابل شارژ آن تامین می‌شود و در صورت استفاده طولانی مدت، باتری قابل شارژ این دوربین از مزایای آن است.

این دوربین دارای فلش خودکار است که می‌توان با استفاده از تنظیمات دستگاه آن را تنظیم کرد. علاوه بر این، دوربین فوجی فیلم Instax mini 90 neo دارای ویژگی Red Eye Reduction برای عکاسی باکیفیت از چهره است.

این محصول فوجی فیلم دارای چشمی است و سایز فیلم آن ۵۴*۸۶ میلی‌متر است و تصاویر را با سایز ۴۶*۶۲ میلی‌متر ثبت می‌کند.

سرعت شاتر این دوربین چاپ سریع به صورت حداقلی ۱.۸ ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۱/۴۰۰ ثانیه است که این سرعت شاتر قابل برنامه‌ریزی است. خوشبختانه، این دوربین دارای یک چشمی برای دیدن منظره مقابل است که به کاربر اجازه تنظیم مناسب عکاسی را می‌دهد.

محصولی معروف از فوجی فیلم: دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Square SQ6

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Square SQ6

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت خوب
  • کیفیت تصاویر خوب
  • سرعت عکاسی بسیار عالی
  • وجود ویژگی‌های اضافی

نقاط ضعف:

  • نبود صفحه نمایش جلو
  • هزینه بالای عکاسی

دوربین چاپ سریع فوجی فیلم می‌تواند گزینه‌ای عالی از دسته دوربین‌های چاپ سریع باشد چرا که قابلیت‌های آن با کیفیت عکاسی خوب کامل شده است.

این دوربین عکاسی ۳۹۳ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۲۸.۱*۱۱۸.۷*۵۸.۱ میلی‌متر است و سایز عکاسی آن به صورت مربع و ابعاد ۶۲*۶۲ میلی‌متر است. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد و حالت تصویربرداری ماکرو از نمای بسیار نزدیک برای آن فراهم شده است.

سرعت شاتر این دوربین از مزایای مهم آن است که بین ۱.۶ ثانیه و ۱/۴۰۰ ثانیه است. این دوربین از زمان‌سنج خودکار نیز بهره می‌برد که در حد ۱۰ ثانیه قابل تنظیم است.

از قابلیت‌های دیگر این دوربین چاپ سریع می‌توان به وجود ال‌ای‌دی فلش و وجود چشمی برای دیدن منظره مقابل اشاره کرد. شرکت سازنده برای این محصول خود خروجی تلویزیون را نیز قرار داده است و برای تغذیه این دوربین از باتری قابل شارژ استفاده کرده است.

در صورتی که استفاده زیادی از دوربین دارید، احتمالا این مدل از دوربین فوجی فیلم گزینه خوبی است. کارتریج این دوربین ظرفیت ۱۰ فیلم دارد و قابلیت اضافه کردن فیلتر رنگی به فلاش این دوربین وجود دارد.

طراحی زیبا به همراه کیفیت چاپ خوب: دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 70

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax mini 70

نقاط قوت:

  • طراحی ظاهری زیبا
  • کیفیت چاپ خوب
  • دارای قابلیت زوم
  • وجود چشمی برای دیدن منظره مقابل
  • رنگ‌بندی متنوع

نقاط ضعف:

  • جای نامناسب دکم شاتر
  • هزینه بالای عکاسی

مدل mini 70 دوربین چاپ سریع فوجی فیلم یکی از بهترین و محبوب‌ترین دوربین‌های این دسته است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این دوربین به زیبایی تمام طراحی شده است و وزن ۲۸۰ گرمی دارد.

ابعاد این دوربین ۵۳.۲*۱۱۳.۷*۹۹.۲ میلی‌متر است و نسبت عکاسی در آن ۲:۳ یا ۳:۴ است. خوشبختانه لرزشگیر تصویر برای این دوربین وجود دارد و حالت تصویربردای ماکرو از اجسام کوچک از مزیت‌های عالی آن است.

می‌توان این دوربین را برای مدت طولانی استفاده کرد چرا که باتری آن از نوع قابل شارژ است و کیفیت ساخت آن، قابل توجه است. این محصول فوجی فیلم دارای فوکوس خودکار نیز هست که سه حالت برای آن پیش‌بینی شده است.

سرعت شاتر این دوربین نیز قابل توجه است چرا که سرعت آن بین ۱.۲ ثانیه و ۱/۴۰۰ ثانیه خواهد بود. شرکت سازنده برای این دوربین از زمان‌سنج خودکار نیز استفاده کرده است و از ویژگی‌های مهم آن وجود ال‌ای‌دی فلش است.

فیلم این دوربین از نوع فیلم‌های دوربین Instax mini است و چشمی منظره‌یاب آن از نوع اپتیکال است که امکان دیدن تصاویر ثبت شده را فراهم می‌کند.

طراحی متفاوت و کیفیت چاپ عالی: دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax wide 300

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax wide 300

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا
  • سرعت بالای چاپ
  • وجود ال‌ای‌دی فلش

نقاط ضعف:

  • وزن بالا
  • هزینه بالای عکاسی

دوربین عکاسی چاپ سریع Instax wide 300 از جمله زیباترین و شیک‌ترین دوربین‌های چاپ سریع این برند است که کیفیت و سرعت چاپ عالی دارد.

این دوربین با وزن ۶۱۲ گرمی ساخته شده است و ابعاد آن ۱۲۰.۹*۹۴.۷*۱۶۷.۸ میلی‌متر است. این محصول فوجی فیلم با نسبت ۲:۳ و سایز ۹۹*۶۲ میلی‌متر تصاویر را ثبت می‌کند و فوکوس خودکار برای آن فراهم شده است.

فوجی فیلم در این دوربین خود از ال‌ای‌دی فلش نیز استفاده کرده است و سرعت شاتر آن به صورت مناسب و ۱.۲ ثانیه است. این محصول فوجی فیلم چشمی اپتیکال دارد که برای مشاهده منظره مقابل به کار می‌رود.

باید اشاره کرد، شارژ این دوربین از باتری سایز AA تامین می‌شود و می‌توان از باتری‌های قابل شارژ سایز AA نیز برای آن استفاده کرد. فناوری استفاده شده در این دوربین امکان چاپ آنی عکس را فراهم می‌کند و فیلم استفاده شده برای آن از نوع Instax wide است.

انتخابی عالی با قیمت مناسب: دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 8

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 8

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • طراحی ظاهری زیبا
  • رنگ‌بندی عالی
  • سرعت بالای چاپ

نقاط ضعف:

  • هزینه عکاسی بالا

فوجی فیلم مدل mini 8 یکی از بهترین و زیباترین دوربین‌های این برند است که با ظاهری عالی و قابلیت‌های سرگرم‌ کننده ساخته شده است. این دوربین ۳۰۷ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۶۸.۲*۱۱۶*۱۱۸.۳ میلی‌متر است و رنگ‌بندی متنوع آن از مزیت‌های مهم این دوربین چاپ سریع محسوب می‌شود.

ابعاد عکس این دوربین ۴۶*۶۲ میلی‌متر است و فیلم استفاده شده در آن از نوع Instax mini است.

وجود فوکوس خودکار و سرعت بالای شاتر از نکات مثبت این دوربین زیبا است که سرعت آن حداکثر ۱/۶۰ ثانیه است.

خروجی یو‌اس‌بی و خروجی تلویزیون برای این دوربین فراهم شده است و برای کسانی که قصد ثبت تصاویر مناسب را دارند چهار حالت ویژه عکاسی به صورت حالت Indoor، حالت Sunny-Cloudy، حالت Coud و حالت Sunny-Bright فراهم شده است.

این دوربین از باتری سایز AA توان می‌گیرد که می‌توان باتری قابل شارژ را هم در آن استفاده کرد.

علاقه‌مند به خرید دوربین عکاسی چاپ سریع هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار