دوربین ها

بهترین دوربین‌های مداربسته شیائومی در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

یکی از لوازمی که امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می‌‌گیرد، دوربین مدار بسته است. امروزه با توجه به گسترش جمعیت و کسب و کارها و همچنین نیاز روزافزون به ایجاد و حفظ امنیت استفاده از دوربین های مدار بسته به یک امر نسبتا ضروری تبدیل شده است؛ اما به هنگام انتخاب این دوربین‌ها با گزینه‌های بسیاری رو به رو خواهیم بود. به جهت ایجاد سهولت در انتخاب این موارد در این متن به معرفی بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی خواهیم پرداخت.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM Global

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM Global

نقاط قوت:

  • کیفیت خوب در تاریکی
  • نصب ساده
  • زیبایی
  • جنس عالی

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی دوربین مدار بسته از سیم‌کارت
  • قیمت نسبتا بالای محصول
  • عدم وجود قابلیت بزرگنمایی اپتیکال

یکی از دوربین‌هایی که در فهرست بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته تحت شبکه مدل MJSXJ05CM Global است. این دوربین در میان یکی از جدیدترین دوربین‌های تحت شبکه‌ شرکت شیائومی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب برای محل‌های سرپوشیده هستید باید بدانید که این گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آید. همچنین باید توجه داشت که این دوربین نباید در معرض آب قرار بگیرد. نکته جالب این است که می‌توان با دانلود و نصب اپلیکیشن مخصوص شیائومی بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتی به این دوربین مدار بسته متصل کرد. این دستگاه دارای اندازه‌ نسبتا کوچکی است و به همین جهت می‌توان تقریبا آن را در هر محلی نصب کرد.

همچنین این محصول در زمان ارسال به همراه چندین قطعه ارائه خواهد شد و به همین جهت می‌توان آن را با استفاده از این قطعات مخصوص هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی نصب کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دوربین مدار بسته این است که در شب نیز قابلیت دید دارد. این دوربین دارای ویژگی اینفرارد است و در نتیجه می‌تواند در فضای کم ‌نور تا فاصله ۹ متری خود را پوشش دهد.

شایان ذکر است که این محصول مجهز به میکروفون و اسپیکر داخلی نیز می‌باشد. این دستگاه دارای شیار حافظه است و می‌توان در آن از کارت‌های حافظه MicroSD استفاده کرد و ظرفیت قابل پشتیبانی آن برابر با ۶۴ گیگابایت است. شیار حافظه‌ این دوربین مدار بسته در قسمت پایینی لنز آن قرار گرفته است و برای دسترسی به این بخش باید قسمت حاوی لنز را به سمت بالا بکشید. این دوربین دارای دید ۱۱۵ درجه به بالا و پایین است و چرخش ۳۶۰ درجه نیز دارد. همچنین تصاویر این دستگاه دارای کیفیت FULL HD است.

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل SXJ02ZM

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل SXJ02ZM

نقاط قوت:

  • نصب آسان دوربین
  • کیفیت خوب محصول
  • قابلیت دید در شب

نقاط ضعف:

  • تاکنون نقطه‌ ضعفی برای این محصول ارائه نشده است

همان‌طور که می‌دانید دوربین های مداربسته از لوازم ضروری موجود در فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، منازل، آموزشگاه‌ها و دیگر مکان ها به حساب می‌آیند. یکی از بهترین دوربین‌ های مدار بسته شیائومی که در این متن به بررسی آن می‌پردازیم دوربین مداربسته تحت شبکه مدل SXJ02ZM است. یکی از مشکلاتی که افراد به هنگام کار با دوربین‌های مدار بسته با آن مواجه هستند، هزینه‌ بالای این دوربین‌ها و نیاز اغلب آن‌ها به دستگاه Dvr است. خوشبختانه کمپانی شیائومی برای رفع این مشکل در ساخت دوربین های خود تکنولوژی جدید را به کار گرفته است تا نصب و کنترل این دوربین‌ها ساده‌تر شود و کاربران بتوانند راحت‌تر از این محصولات استفاده کنند.

دوربین مدار بسته مدل SXJ02ZM شرکت شیائومی به شما امکان می‌دهد که با هزینه‌ای مناسب به دریافت کالایی بسیار خوب و باکیفیت بپردازید و در نتیجه موفق به ایجاد امنیت در محیط مورد نظر خود شوید. این دوربین دارای قابلیت پخش تصویر با کیفیت بالا و ۱۰۸۰p است. همچنین دارای قابلیت ضبط صدا و زاویه‌ دید ۱۳۰ درجه نیز است. اگر جز افرادی هستید که دارای فرزند خردسال و یا حیوان خانگی هستید و باید زمان زیادی را خارج از منزل بگذرانید این محصول گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این دوربین دارای اندازه کوچکی است و در نتیجه می‌توان آن را در هر نقطه دلخواهی نصب کرد.

همچنین از آنجایی که این دوربین دارای نور مادون قرمز است قادر است تا در شب تا طول ۱۰ متر را پوشش دهد و در نتیجه محیط مورد نظر شما را از دستبرد و تجاوز افرادی که قصد تعرض دارند، حفظ خواهد کرد. منبع تغذیه این دوربین آداپتور است و از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال و دیجیتال برخوردار است. این محصول به همراه یک دفترچه راهنما و کابل شارژ برای شما ارسال خواهد شد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل IMI CMSXJ13B

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل IMI CMSXJ13B

نقاط قوت:

  • کیفیت بالای محصول
  • چرخش چهار جهتی دوربین مدار بسته
  • کیفیت خوب تصویر
  • قابلیت دید در شب

نقاط ضعف:

  • حافظه‌ محدود به ۶۴ گیگابایت
  • عدم قابلیت نصب دوربین بر روی دیوار
  • نیاز به سرعت بالای اینترنت
  • عدم وجود آداپتور در بسته ارسالی محصول

یکی دیگر از دوربین های مدار بسته شیائومی که در این متن به بررسی آن می‌پردازیم، دوربین مداربسته تحت شبکه مدل IMI CMSXJ13B است. این دوربین مدار بسته دارای رزولوشن عالی و ۱۰۸۰p است. همچنین این دوربین دارای دید پانورامای ۳۶۰ درجه نیز است. این محصول شرکت شیائومی دارای ۸ چراغ مادون قرمز ۹۴۰ نانومتری است و به همین جهت از قابلیت دید در شب برخوردار است که یکی از ویژگی‌های مهم در یک دوربین مدار بسته خوب به حساب می‌آید. این محصول همچنین دارای یک میکروفون داخلی نیز است. این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید در زمان عدم حضور در مکان مورد نظر به راحتی با افرادی که در محیط قرار دارند، ارتباط برقرار کنید.

اگر به دنبال یک دوربین خوب برای نظارت بر کودکان، سالمندان یا حیوانات خانگی هستید، باید بدانید که این انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین این محصول دارای قابلیت تشخیص حرکت نیز می‌باشد. این محصول نسبتا سبک است و وزنی برابر با ۲۴۰ گرم دارد. ابعاد این محصول نیز برابر با ۱۶۰ x 90 x 90 میلی‌متر است. نوع اتصال این محصول به صورت بی‌سیم است و نوع حسگر تصویر آن از نوع CMOS است. این دوربین دارای قابلیت چرخش tilt، Pan و همچنین ضبط صدا است. به علاوه امکان بزرگنمایی دیجیتال نیز وجود دارد. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های اندروید ۴٫۴ به بالا و IOS 9 به بالا را دارد.

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی ۱۰۸۰ مدل SXJ02ZM

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی 1080 مدل SXJ02ZM

نقاط قوت:

  • کیفیت و قیمت خوب
  • دید مناسب در شب و نور کم
  • اتصال آسان و بدون دردسر

نقاط ضعف:

  • ضد آب نبودن دوربین
  • نبود آداپتور در بسته محصول
  • قابلیت چرخش خودکار

یکی دیگر از بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی که به معرفی آن می‌پردازیم، دوربین مدار بسته تحت شبکه ۱۰۸۰ مدل SXJ02ZM است. نوع اتصال این دوربین به صورت بی‌سیم یا وای فای است. این دوربین شرکت شیائومی دارای قابلیت چرخش tilt و همچنین چرخش pan است. همچنین این دوربین دارای وزن نسبتا پایین است و وزن آن برابر با ۳۰۰ گرم می‌باشد. ابعاد این محصول نیز برابر با ۱۳۸ x 88 x 62 میلی‌متر است. نوع حسگر این دوربین نیز CMOS است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این دوربین این است که علاوه بر قابلیت بزرگنمایی اپتیکال از قابلیت بزرگنمایی دیجیتال نیز برخوردار می‌باشد.

زاویه دید این دوربین نیز به صورت ۱۳۰ درجه است. همچنین این محصول از قابلیت دید در شب برخوردار است که ویژگی بسیار مهمی به حساب می‌آید. منبع تغذیه‌ این دوربین مدار بسته آداپتور است و قابلیت ضبط صدا را نیز دارد. این دوربین تحت شبکه دارای شیار کارت حافظه است و می‌توان در آن از کارت حافظه استفاده کرد. همچنین از آنجایی که این دوربین ضد آب نیست برای استفاده در اماکن سرپوشیده مناسب است.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل cmsxjo3c imi

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل cmsxjo3c imi

نقاط قوت:

  • دید خوب دوربین در هنگام شب
  • کیفیت HD تصاویر
  • چرخش ۳۶۰ درجه
  • کابل شارژ بلند

نقاط ضعف:

  • نبود دفترچه راهنما در بسته‌ محصول
  • نصب نسبتا سخت دوربین
  • الزام وجود اتصال اینترنتی برای استفاده از دوربین

این محصول یکی دیگر از بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی است. این دوربین تحت شبکه عمل می‌کند و امکان بازرسی فضای مورد نظر را به شما خواهد داد. از آنجایی که این دوربین نباید در معرض آب قرار بگیرد، باید تنها در محل‌های سرپوشیده استفاده شود. می‌توانید با دریافت و نصب اپلیکیشن مخصوص شیائومی روی سیستم عامل اندروید یا IOS خود با تلفن همراه هوشمند خود به این دوربین متصل شوید. این دستگاه تقریبا دارای ابعاد کوچکی است و از آنجایی که تنها ۲۴۰ گرم وزن دارد می‌توان به راحتی از آن در هر محلی استفاده کرد. این دوربین به همراه قطعاتی مخصوص در بسته خود ارائه می‌شود و در نتیجه می‌توان با استفاده از این قطعات آن را به صورت سقفی و دیواری نصب کرد.

یکی دیگر از ویژ‌گی‌های این محصول قابلیت دید آن در شب است. این دوربین قادر است تا فاصله ۹ متری را در شب پوشش دهد. همچنین این محصول دارای اسپیکر و میکروفون داخلی است. این محصول دارای شیار کارت حافظه است و از کارت حافظه MicroSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این دوربین دارای چرخش ۳۶۰ درجه افقی است و به همین جهت دید کاملی را در اختیار قرار خواهد داد. کیفیت تصاویر این محصول نیز بسیار عالی است.

علاقه‌مند به خرید دوربین تحت شبکه هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار