اخبار فناوریسامسونگموبایل

گلکسی A24 ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با آپدیت ۵ ساله است

مدتی قبل سامسونگ در ویتنام بی‌سروصدا از گوشی گلکسی A24 رونمایی کرد و این گوشی هنوز نتوانسته توجهات زیادی را جلب کند. اما در این میان، باید بگوییم که این ارزان‌ترین گوشی سامسونگ با آپدیت ۵ ساله است. به طور مشخص با وجود اینکه گلکسی A24 قیمت پایینی دارد، ولی ۴ نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت خواهد کرد و تا ۵ سال از آپدیت‌های امنیتی بهره‌مند می‌شود

سامسونگ برای این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED استفاده کرده که رفرش‌ریت ۹۰ هرتز ارائه می‌کند. در پنل پشتی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد و در کنار آن یک دوربین اولترا واید و یک دوربین ماکرو دیده می‌شود. قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست Helio G99 مدیاتک است که در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت رم انجام وظیفه می‌کند. البته هر دو مدل این گوشی مبتنی بر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند.

 

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند عمر باتری بسیار خوبی ارائه کند و همچنین به لطف پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی، لازم نیست برای شارژ شدن باتری مدت زیادی منتظر بمانید. اما همانطور که گفتیم، در نهایت این پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی A24 محسوب می‌شود. این گوشی با قیمت پایه حدود ۲۷۵ دلار راهی بازار ویتنام شده و هنوز مشخص نیست برای بازارهای جهانی با چه قیمتی به دست کاربران می‌رسد. اما بدون شک قیمت جهانی آن در همین محدوده خواهد بود.

باید یادآوری کنیم تا همین چند سال قبل، شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های اندرویدی حتی برای گوشی‌های پرچم‌دار هم پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدتی ارائه نمی‌کردند. حتی همین حالا هم بیشتر گوشی‌های اندرویدی در این زمینه حرف زیادی برای گفتن ندارند. اما سامسونگ تصمیم گرفته در این زمینه رویکرد مشابه اپل را اتخاذ کند و در نتیجه اکثریت گوشی‌های این شرکت چندین سال پس از عرضه از آپدیت‌های جدید بهره‌مند خواهند شد. باید خاطرنشان کنیم این گوشی به‌زودی راهی بازار ایران هم می‌شوند و بعد از ورود به این بازار، می‌توانید از طریق دیجی‌کالا این گوشی جذاب را خریداری کنید.

منبع: ۹To5Google

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار