اخبار فناوریسامسونگموبایل

گلکسی A35 با دوربین بهبود یافته عرضه خواهد شد

خبرها حاکی از آنست که طرفداران گوشی‌های میان رده سامسونگ می‌توانند انتظار بیشتری از دوربین گلکسی A35 داشته باشند.

سامسونگ در ماه مارچ از گوشی هوشمند جدید خود با نام Galaxy A34 پرده‌برداری کرد و انتظار داریم که نسخه بعدی، یعنی گلکسی A35 در همین ماه و سال آینده معرفی شود. در حالی که هیچ حرف و حدیثی در مورد این محصول از سوی سامسونگ تا به حال مطرح نشده است،‌ اما وب سایت Galaxy Club به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات دوربین این گوشی هوشمند ارائه داده است.

در این گزارش آمده است که Galaxy A35 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که در مقایسه با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گلکسی A34، یک آپگرید خوب به حساب می‌آید. این دوربین اصلی، با سنسورهای الترا واید و ماکرو همراه خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که این دو دوربین نیز با آپگرید همراه خواهند بود یا خیر.

گوشی هوشمند Galaxy A34 از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار بود که به نظر می‌رسد همین گزینه عینا برای نسل بعد نیز در نظر گرفته خواهد شد

سایر مشخصات اسمارت فون Galaxy A35 سامسونگ هنوز مشخص نیست و ناشناخته باقی مانده است، اما در ماه‌های پیش رو مطمئنا اطلاعات بیشتری منتظر خواهد شد. پس همواره با رسانه خبری دی جی اطلس همراه باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار