اخبار فناوریاندرویدسامسونگموبایل

گلکسی M23 5G به‌روزرسانی اندروید 13 را با One UI 5.0 دریافت می‌کند

سامسونگ در اوایل سال جاری گلکسی M23 5G را با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه کرد. تقریباً نه ماه پس از راه‌اندازی، اکنون سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را برای این گوشی هوشمند با سفارشی‌سازی One UI 5.0 ارائه می‌کند.

به‌روزرسانی نرم‌ افزار جدید با نسخه سیستم‌ عامل M236BXXU1BVK5 ارائه می‌شود و برای گلکسی M23 5G با شمارع مدل SM-M236B در اروپا عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی، اندروید ۱۳ را به همراه سفارشی سازی One UI 5.0 به ارمغان می‌آورد. با این حال، همچنان وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ را به جای وصله امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ قرار می‌دهد. انتظار می‌رود سایر مناطق به زودی آپدیت جدید را دریافت کنند.

اگر در اروپا زندگی می‌کنید، گلکسی M23 5G باید به‌روزرسانی را به شما اطلاع دهد، اما اگر اینطور نیست، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و کلیک کردن بر روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

به‌روزرسانی اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد را به ارمغان می‌آورد. گلکسی M23 5G قرار است به مدت سه سال به‌روزرسانی اندروید را دریافت کند، به این معنی که در آینده اندروید ۱۴ و همچنین اندروید ۱۵ را دریافت خواهد کرد. براساس اطلاعات فاش شده اخیر، سامسونگ به زودی گلکسی M23 5G را در هند عرضه خواهد کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار