اچ تی سیاخبار فناوریموبایل

گوشی میان رده ؛ تمرکز اصلی اچ تی سی در سال ۲۰۲۰

در اتفاقی دور از انتظار و خلاف سال‌های گذشته، درآمد شرکت اچ تی سی در مردادماه سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۶۷ درصد رشد داشت. این افزایش درآمد باعث شد که اچ تی سی برنامه‌ریزی‌های جدیدی را برای آینده انجام دهد. اچ تی سی قصد دارد در سال ۲۰۲۰ محصولاتی راهی بازار کند که از تکنولوژی واقعیت مجازی و 5G پشتیبانی می‌کنند. اچ تی سی بر این باور است که با این کار می‌تواند وارد رقابتی شود که سایر شرکت‌های سازنده موبایل در آن اقدامی انجام نداده‌اند. از اهداف اصلی اچ تی سی در سال ۲۰۲۰ تولید گوشی میان رده بیشتر است.

«دارن چن» رییس شرکت اچ تی سی به این موضوع اشاره کرد که دو سوم بازار در اختیار گوشی‌های میان رده و گوشی‌های ارزان قیمت زیر ۳۲۰ دلار است. به همین دلیل اچ تی سی گوشی‌ میان رده بیشتری را برای این بخش از بازار راهی بازار می‌کند. احتمال می‌رود که این شرکت گوشی‌های بیشتری از سری Desire و Wildfire راهی بازار کند.

اچ تی سی در سال ۲۰۲۰ فصد دارد گوشی‌هایی راهی بازار کند که از تکنولوژی واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند. در حالی که شرکت‌هایی مانند سامسونگ، گوگل، شیائومی و دیگر شرکت‌ها گوشی‌هایی تولید می‌کنند که به هدست واقعیت مجازی نیاز دارند، اچ تی سی هیچ وقت چنین محصولی نساخت. اچ تی سی قصد دارد گوشی‌ای راهی بازار کند که بدون نیاز به هدست بتواند محتوای واقعیت مجازی را نشان دهد.

این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۰ گوشی‌های 5G مختلفی هم راهی بازار کند. مثلا گوشی میان رده جدیدی که هم توانایی پخش محتوای واقعیت مجازی را دارد و هم به شبکه 5G متصل می‌شود. این شرکت چند وقت پیش یک روتر 5G هم معرفی کرد که HTC 5G Hub نام دارد.

از دیگر فعالیت‌های اچ تی سی در سال ۲۰۲۰ تمرکز بیشتر روی پول‌های مجازی خوهد بود. این شرکت باز هم گوشی‌های جدیدی با تمرکز روی ارز دیجیتالی تولید می‌کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار