گوگلهدست و هدفون

گوگل ناخواسته نام نسخه‌ی ارزان‌تر پیکسل بادز را لو داد

گفته می‌شود که شرکت گوگل نسخه‌ی جدیدی از پیکسل بادز را با نام پیکسل بادز A عرضه خواهد کرد. قرار است که این محصول قیمت پایین‌تری نسبت به پیکسل بادزهای فعلی داشته باشد و حالا براساس گزارش‌های مختلف، گوگل نام این محصول را به‌طور تصادفی تایید کرده است.

به گزارش Caschy’s Blog، فروشگاه اینترنتی گوگل در آلمان گزینه‌ی “پیکسل بادز سری A” را به لیست محصولات قابل جستجوی خود اضافه کرده است. در حالی که هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه‌ی نام‌گذاری این محصول مشخص نشده است اما شواهد نشان می‌دهد که شرکت گوگل محصولات اقتصادی خود را (مانند گوشی‌های هوشمند سری A و پیکسل بادز سری A) با حرف A مشخص می‌کند.

همان‌طور که تصاویر لو رفته‌ی قبلی نشان می‌دهد، پیکسل بادز A از نظر ظاهری با پیکسل بادز هیچ تفاوتی ندارد. تنها تفاوت این دو محصول در رنگ‌بندی و تعداد چراغ‌های ال ای دی آن‌هاست. پیکسل بادز A از یک چراغ ال ای دی استفاده کرده و رنگ این محصول با رنگ داخلی محفظه‌ی شارژ آن یکسان است. این در حالی است که پیکسل بادز به دو چراغ ال ای دی مجهز شده و رنگ داخلی محفظه‌ی شارژ آن با رنگ خود پیسکل بادز متفاوت است.

قبل از این نیز پیکسل بادز A توسط کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) با شماره‌ی مدل GPQY2 تایید شده بود. با توجه به زمان افشای اطلاعات این محصول، انتظار می‌رود که گوگل در جریان مراسم I/O به‌طور رسمی از آن رونمایی کند. آخرین نسخه‌ی پیکسل بادز با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه شده بود. به احتمال زیاد، گوگل با حذف برخی از ویژگی‌های پیکسل بادز، آن را با قیمتی پایین‌تر و تحت عنوان پیکسل بادز A روانه‌ی بازار خواهد کرد.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار