اخبار فناوریموبایلموتورولا

تصاویر تبلیغاتی موتو G14 برخی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند

گوشی مقرون به صرفه موتورولا از دوربین ۵۰ مگاپیکسی و تراشه هشت هسته‌ای بهره می‌برد.

همانطور که می‌دانیم، موتورولا قرار است در تاریخ ۱ اوت میلادی (۱۰ مرداد) از گوشی مقرون به صرفه جدیدی برای بازار هند رونمایی کند که موتو G14 نام دارد. این گوشی به عنوان نسخه نسل جدید گوشی محبوب موتو G13 شناخته می‌شود. حالا در فاصله تنها یک روز مانده به رونمایی از موتو G14، تصاویری تبلیغاتی از این گوشی فاش شده است که برخی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کند.

 

براساس این گزارش که توسط وبسایت TheTechOutlook به اشتراک گذاشته شده است، موتو G14 به تراشه هشت هسته‌ای UniSoc T616 مجهز خواهد بود. به علاوه، این تصاویر نشان می‌دهند که میان‌رده موتورولا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel بهره خواهد برد. به لطف گواهی IP52، موتو G14 در برابر پاشش قطرات آب و ورود نسبی گردو‌غبار مقاوم خواهد بود.

شایعات قبلی نیز بخش دیگری از مشخصات فنی موتو G13 را فاش کرده‌اند. در این راستا، انتظار می‌رود این گوشی به نمایشگر حفره‌دار ۶٫۵ اینچی با پنل ال‌سی‌دی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز شود که در مقایسه با نمایشگر اچ‌دی پلاس موتو G13، پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود. رزولوشن بالاتر نمایشگر تصاویر شفاف‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به طور کلی تجربه کاربری را بهبود می‌دهد.

 

در حالی که به نظر می‌رسد تراشه UniSoc T616 در مقایسه با تراشه مدیاتک هلیو G85 موتو G13 عملکرد ضعیف‌تری داشته باشد، هر دوی این سخت‌افزارها از عملکرد پردازشی مشابه‌ای برخوردار هستند. البته عملکرد پردازنده گرافیکی UniSoc T616 به نسبت هلیو G85 مقداری ضعیف‌تر است.

موتورولا تایید کرده است که موتو G14 با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 عرضه خواهد شد. البته ظاهرا کاربران می‌توانند از طریق درگاه microSD حافظه داخلی دستگاه را تا ۱ ترابایت افزایش دهند.

 

در نهایت باید اشاره کرد که انرژی موردنیاز موتو G14 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. موتو G14 با اندروید ۱۳ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت ولی این گوشی با اندروید ۱۴ بروز می‌شود و تا سه سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی میان‌رده موتورولا می‌توان سنسور اثرانگشت کنار بدنه و اسپیکرهای دالبی اتمس نام برد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار