اخبار فناوریاوپوموبایل

اوپو فایند N3 گواهی شارژر ۱۰۰ واتی گرفت

اوپو در هر نسل از سری فایند N، سرعت شارژ این محصولات را زیاد می‌کند و حالا قرار است در نسل جدید، شارژر ۱۰۰ واتی دو پورته را در کنار این گوشی قرار دهد.

اوپو فایند N3 از همیشه به معرفی نزدیک‌تر است و به تازگی گواهی 3C را هم دریافت کرده است. این گوشی با اسم کد PHN110 همراه خواهد بود و قرار است از شارژر ۱۰۰ واتی هم پشتیبانی داشته باشد که سریع‌ترین شارژر، بین همه گوشی‌های تاشو خواهد بود.

 

به طور دقیق‌تر، این گوشی با شارژر SuperVOOC VCB7CACH عرضه می‌شود که روی آن هم پورت USB-A و هم USB-C وجود دارد. به نقل از شایعات، این آداپتر دستگاه‌های پشتیبانی شده را با سرعت ۱۰۰ وات شارژ می‌کند اما باقی دستگاه‌ها از هر پورت می‌توانند ۵۰ وات سرعت شارژ دریافت کنند.

امیدواریم این دو پورته بودن این شارژر مثل شارژر هواوی نباشد که به گونه‌ای طراحی شده که فقط یک کابل در آن واحد می‌توان به آن متصل کرد!

 

شارژر دو پورت هواوی که در آن امکان استفاده از دو پورت به صورت همزمان وجود ندارد

اوپو فایند N نسل اول با شارژر ۳۳ واتی VOOC 4.0 همراه بود. اوپو فایند N2 شارژر ۶۶ واتی داشت و حالا سومین نسل، شارژر ۱۰۰ واتی خواهد داشت. به این ترتیب امیدواریم گوشی جدید با زمانی مشابه فایند X6 پرو شارژ شود که در نیم ساعت، از صفر به ۱۰۰ درصد می‌رسید.

شایعات می‌گویند این گوشی ممکن است اوایل همین ماه عرضه شوند و ممکن است پشتیبانی از شارژ وایرلس را هم به همراه داشته باشد. این یعنی در چند روز آینده احتمالا خبرهای بسیار بیشتری از این گوشی خواهیم شنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار