شیائومیهدست و هدفون

شیائومی به زودی از ایرفون جدید خود رونمایی خواهد کرد

شرکت شیائومی در شهریورماه (اکتبر) گذشته ایرفون می ایر ۲ پرو را به بازار عرضه کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که جانشین این محصول نیز به‌زودی روانه‌ی بازار خواهد شد. شیائومی در صفحه‌ی ویبوی خود، تیزری را منتشر کرده است که محفظه‌ی شارژ جدیدی را با لوگوی این شرکت نشان می‌دهد. این تیزر همچنین به معرفی این محصول در تاریخ ۲۳ اردیبهشت (۱۳ می) اشاره کرده است. در همین حال، تصویری از خود ایرفون نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

شیائومی اعلام کرده است که این محصول از فناوری حذف نویز استفاده خواهد کرد. با این وجود، هنوز مشخص نیست که ایرفون‌های جدید شیائومی از قابلیت حذف نویز اکتیو بهره ببرند. انتظار می‌رود که این محصول نسبت به ایرفون‌های قبلی شیائومی پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد.

در طراحی محفظه‌ی شارژ این ایرفون از لوگوی جدید شرکت شیائومی الهام گرفته شده است. تمامی لبه‌ها از محفظه‌ی شارژ جدید حذف شده و انتظار می‌رود که قابلیت‌های شارژ و باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می ایر ۲ پرو نیز به آن اضافه شود.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار