آنراخبار فناوریلپ تاپ

لپ تاپ‌های جدید HONOR MagicBook Ryzen Edition در تاریخ ۲۳ تیر آغاز در دسترس خواهد بود

HONOR اکنون نه تنها در چین، بلکه در بازارهای بین المللی یک پخش کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند است. با این حال، از زمان جدا شدن از نام تجاری هوآوی، در تلاش است سهم خود را در بازار به دست آورد. این شرکت  همچنان به فعالیت در عرضه محصولات دیگر مانند لپ تاپ ادامه می‌دهد. این شرکت اکنون رسما اعلام کرده که مدل‌های جدید لپ تاپ MagicBook Ryzen Edition را این چهارشنبه در کشور خود به بازار عرضه می‌کند.

با توجه به حساب رسمی HONOR Life Weibo ، نام تجاری سابق HUAWEI یک کنفرانس معرفی را برای ۱۴ جولای (۲۳ تیر) در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت CST برنامه ریزی کرده‌است. این شرکت در این رویداد از نوت بوک‌های جدید HONOR MagicBook Ryzen Edition رونمایی خواهد کرد.

متأسفانه، این برند هنوز جزئیات مهمی در مورد این لپ تاپ‌ها فاش نکرده است. اما حدس ما این است که باید دو مدل وجود داشته باشد: HONOR MagicBook 14 Ryzen Edition و HONOR MagicBook 15 Ryzen Edition.

علاوه بر این، این نوت بوک‌ها به احتمال زیاد در نسخه‌های مختلف حافظه‌ای که توسط پردازنده‌های سری AMD Ryzen 5000 طراحی شده‌اند، در دسترس خواهند بود. در مورد نرم افزار، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آنها سیستم عامل Microsoft Windows 10 را با ویژگی های اضافی مانند ((همکاری چند صفحه‌ای)) اجرا کنند.

از آنجایی که هنوز دو روز تا زمان معرفی فرصت داریم، ممکن است HONOR در چند ساعت آینده تمام مشخصات اصلی را فاش کند. از این رو، مشتاقانه منتظر هستیم تا در مورد لپ تاپ‌های آینده قبل از اعلام رسمی آنها در روز چهارشنبه اطلاعاتی کسب کنیم.

انتظار شما از نوت بوک‌های آینده HONOR MagicBook Ryzen Edition چیست؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار