ایسوسموبایل

شایعاتی در مورد ویژگی‌های ROG Phone 4 ایسوس

در چند روز گذشته ایسوس کمپین تبلیغاتی ROG Phone 4 را با انتشار پوستری در شبکه‌ اجتماعی Weibo آغاز کرد. این شرکت تایوانی هنوز اطلاعاتی در مورد گوشی جدید خود ارائه نکرده است، اما طبق ادعای دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) در این گوشی از باتری ۲ سلولی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده و از شارژ سریع ۶۰ یا ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از شارژ باسیم معکوس نیز بهره ببرد و در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود.

مشخصات احتمالی

طبق گمانه‌رنی‌ها مدل I005DA ایسوس که توانسته گواهینامه شارژ ۶۵ وات و شبکه ۵G را بدست آورد مربوط به گوشی ROG Phone 4 می‌باشد. همچنین در ماه گذشته دستگاه مشابهی با اندروید ۱۱، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت رم در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد. پیش از این نسخه‌های ۲ و ۳ گوشی ROG Phone نیز از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کردند. پیش‌بینی می‌شود ایسوس در گوشی جدید خود از صفحه نمایش آمولد با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز یا بالاتر استفاده کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار