سامسونگموبایل

رنگبندی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در رندرهای جدیدی به نمایش درآمد

هرچه به رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم، رندرهای بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. تازه‌ترین تصاویر، رنگبندی گلکسی اس ۲۱ – Galaxy S21 را نشان می‌دهند.

این رندرها را افشاگر کره‌ای، Kero Kim به اشتراک گذاشته است. با وجود طراحی آشنا، به نظر می‌رسد رنگبندی گلکسی اس ۲۱ یکی از متنوع‌ترین‌ها در بین پرچمداران سامسونگ باشد.

رنگبندی گلکسی اس 21 سامسونگ

انتظار می‌رود اعضای خانواده گلکسی S21 به عنوان اولین گوشی های هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ وارد بازار شوند. البته همچنان نسخه اگزینوس آن‌ها (Exynos 2100) نیز تولید خواهد شد. باید منتظر بهبود عملکرد دوربین‌ها نیز باشیم.

در حالی که سامسونگ هنوز تایید نکرده، شایعات از معرفی اعضای این خانواده در ماه ژانویه (اواخر دی) حکایت دارند. حتی اخیرا مدل استاندارد گلکسی اس ۲۱ با شماره SM-G991B تاییدیه سازمان هندی BIS را دریافت کرد.

رنگبندی سامسونگ گلکسی اس ۲۱

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S21

بنابر گزارش‌ها، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی LTPS با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. البته ظاهرا برخلاف گلکسی اس ۲۱ اولترا و پلاس، ریفرش ریت تطبیق‌پذیر نخواهد داشت. وجود سیستم عامل اندروید ۱۱ در آن  با رابط کاربری OneUI 3.1 هم محتمل است.

تاییدیه ۳C از وجود باتری ۳۸۸۰ میلی‌آمپر ساعتی در مدل استاندارد و پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ وات خبر می‌دهد. البته ظرفیت اسمی آن باید ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد.

شاید این سرعت شارژ، ناامیدکننده به نظر برسد؛ چرا که امروزه برخی از گوشی های میان رده با توان ۳۳ وات شارژ می‌شوند. حتی ریلمی دستگاه مقرون به صرفه‌ای با فست شارژ ۶۵ وات معرفی کرده است.

دوربین سه‌گانه گلکسی اس ۲۱ با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی توصیف شده است. از امکانات ارتباطی مهم آن هم باید به اتصال ۵G، بلوتوث ۵.۱ و NFC اشاره کنیم.

در آخر اینکه بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها، سامسونگ قیمت سری گلکسی S21 را کمی پایین خواهد آورد تا در این دوران بحران اقتصادی، مشتری بیشتری جذب کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار