اخبار فناوریسامسونگگجت ها

سامسونگ بالاخره حلقه هوشمند گلکسی رینگ را به نمایش گذاشت

سامسونگ در رویداد آنپکد قبلی اعلام کرد که یک حلقه هوشمند به نام گلکسی رینگ را در دست ساخت دارد ولی اطلاعات بیشتری ارائه نداد. حالا در نمایشگاه MWC 2024 اولین عکس‌های رسمی از نمونه اولیه این حلقه را منتشر کرده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

سامسونگ این حلقه را در اختیار بعضی از رسانه‌ها هم قرار داده تا تجربه‌ی استفاده‌ی خود را از آن بنویسند. گلکسی رینگ بسیار سبک است و در سه رنگ عرضه می‌شود، هرچند سامسونگ تأکید می‌کند که محصول نهایی می‌تواند تغییراتی داشته باشد. ظاهرا این حلقه قرار است در سه رنگ نقره‌ای پلاتینیوم، مشکی سرامیکی و طلایی راهی بازار شوند. هر رنگ آن در اندازه‌های ۵ تا ۱۳ عرضه می‌شود، که کمی گسترده‌تر از محدوده‌ی معمول است. اندازه‌ها با حروف S تا XL در داخل حلقه مشخص شده‌اند.

 

یکی از مدیران ارشد سامسونگ گفته که از قابلیت‌هایی مانند ثبت ضربان قلب و نظارت بر خواب بهره می‌برد. همچنین سامسونگ اعلام کرده بر اساس مجموع عوامل مربوط به سلامتی، یک نمره‌ی موسوم به Vitality Score را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این معیار بر اساس مدلی از دانشگاه جورجیا است که چهار عامل را در نظر می‌گیرد: خواب، فعالیت، ضربان قلب در حالت استراحت و نوسان ضربان قلب. این مشخصه قرار است راهی گلکسی واچ ۶ هم شود که البته برای بهره‌گیری از آن به گوشی‌های سری S24 نیاز دارید.

سامسونگ اعلام کرده در نهایت می‌خواهند چشم‌اندازی را عملی کنند تا کاربران بتوانند با استفاده از گجت‌های مختلف به اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت سلامتی خود دست پیدا کنند. هنوز مشخص نیست گلکسی رینگ دقیقا در چه تاریخی معرفی می‌شود ولی سامسونگ اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۲۴ شاهد رونمایی از این محصول جذاب خواهیم بود.

منبع: Android Authority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار