ال جیموبایل

گزارش مالی سال 2020 ال‌جی از زیان‌دهی واحد موبایلی این شرکت حکایت دارد

طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارشات متعددی پیرامون وضعیت آینده واحد موبایلی کمپانی ال‌جی بودیم و اکنون ال‌جی موبایل بنا بر دلایل واضح کماکان عملکردی زیان‌ده دارد. تولیدکننده کره‌ای دیروز گزارش مالی مربوط به 3 ماهه چهارم سال 2020 را منتشر کرد و اعداد و ارقام مندرج در این گزارش نشان می‌دهند که طی دوره 12 ماهه سال 2020 کسب‌وکار موبایلی ال‌جی زیان‌دهی 841.20 میلیارد وونی (750.63 میلیون دلاری) را به ثبت رسانده است.

زیان‌دهی عملیاتی این واحد در حد فاصل ماه‌های اکتبر تا دسامبر به‌تنهایی معادل با 248.5 میلیارد وون کره (222.93 میلیون دلار) بوده است. بدین‌ترتیب ال‌جی موبایل برای بیست‌وسومین دوره 3 ماهه متوالی عملکردی زیان‌ده را به ثبت رساند. در این گزارش از رکود فروش اسمارت‌فون‌های ممتاز ال‌جی و کمبود تراشه‌های 4G به‌عنوان مشکلات اصلی کمپانی یاد شده است. در 3 ماهه چهارم سال 2020 اسمارت‌فون‌های ال‌جی فروش 1.39 تریلیون وونی (1.24 میلیارد دلاری) را تجربه کردند؛ رقمی که در مقایسه با ارزش معاملات 3 ماهه سوم پارسال 9.2 درصد کمتر است؛ اما در عین‌حال نسبت به دوره مشابه سال قبل تقریبا 5 درصد بیش‌تر است.

عملکرد ال‌جی موبایل طی 3 ماهه چهارم سال 2020

ال‌جی علیرغم وضعیت مالی نامناسب خود معتقد است که با گرایش بیش‌تر مشتریان به سوی استفاده از فناوری 5G میزان تقاضا برای اسمارت‌فون‌های این برند افزایش خواهد یافت؛ چرا که بر اساس پیش‌بینی‌ها در سال 2021 میزان تقاضای مصرف‌کنندگان به سطح پیش از دوران شیوع ویروس کرونا باز خواهد گشت. گزارش فوق همچنین خاطرنشان می‌کند که ال‌جی جهت‌گیری فعالیت‌های کسب‌وکار موبایلی خود را به دقت بررسی نموده و پس از روشن شدن موضوع سمت‌وسوی فعالیت‌های تجاری خود را اعلام خواهد کرد.

منبع Gsmarena
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار