اپلتبلت

اطلاعات جدیدی از آیپد 2021 فاش شد

اپل امسال میلادی تعدادی آیپد جدید را منتشر کرد، اما ارزان‌ترین آنها نسل هشتم آیپد (2020) است که چند ماه قبل در کنار آیپد ایر روانه بازار شد. حال گزارشی جدید خبر از آن دارد که در اوایل سال جدید میلادی وارثی با قیمتی پایین‌تر از راه خواهد رسید.

قیمت پایه نسل هشتم آیپد برابر با 329 دلار است و از صفحه‌نمایشی 10.2 اینچی و تراشه بایانیک A12 اپل بهره می‌برد. وارث این دستگاه قرار است صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و تراشه‌ای قوی‌تر داشته باشد و قیمت پایه آن نیز پایین‌تر باشد.

با استناد به شخصی با نام کاربری @cozyplanes، آیپد 2021 دارای صفحه‌نمایش 10.5 اینچی رتینا (Retina) خواهد بود و تاچ آی‌دی (Touch ID) آن در دکمه خانه جای خواهد داشت. این بدان معنا است که این محصول مانند مدل حال حاضر نوار قابی ضخیم خواهد داشت. با این حال، این شخص ادعا می‌کند که تبلت جدید اپل سبک‌تر بود و ضخامت کمتری خواهد داشت.

در زیر پوست خود، آیپد 10.5 اینچی جدید اپل از تراشه بایانیک A13 نیرو می‌گیرد، همان قطعه‌ای که در سری آیفون 11 نیز حضور دارد. پردازشگر این دستگاه با یک حافظه موقت 4 گیگابایتی جفت خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعاتی از گزینه‌های حافظه داخلی آن در دست نیست. نسخه 2020 3 گیگابایت حافظه موقت دارد و برای حافظه داخلی آن نیز دو گزینه 32 و 128 گیگابایتی پیش روی کاربران است.

برخی گزارش‌ها قیمت پایه آیپد جدید را 299 دلار می‌داند که از نسخه 329 دلاری امسال ارزان‌تر است. با این حال ممکن است قیمت پایین‌تر نشانگر آن باشد که نسخه پایه 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. پر واضح است که این ظرفیت از حافظه کافی نخواهد بود، اما قیمت پایین‌تر جای زیادی برای انتقاد باقی نمی‌گذارد.

اگرچه هنوز تأیید نشده است، اما آیپد جدید احتمالاً از قلم نوری اپل پنسل (Apple Pencil) و شاید نسل دوم آن، صفحه‌کلید هوشمند اپل و دسته‌های XBOX، PS4 و یا PS5 پشتیبانی خواهد کرد. ممکن است برای این محصول، نسخه LTE نیز در نظر گرفته شود.

انتظار می‌رود که اپل، آیپد جدید را در اوایل 2021 عرضه کند که در این صورت فاصله آن با زمان انتشار مدل امسال میلادی کمتر از شش ماه خواهد بود. با این وجود پیشنهاد می‌شود تا زمان انتشار جزئیات دقیق‌تر، زیاد روی موارد گفته‌شده در بالا حساب باز نکنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار