آنراخبار فناوریموبایل

تاریخ رونمایی از «آنر پلی 4 تی» مشخص شد؛ نگاهی به مشخصات احتمالی

چند روز قبل آنر گوشی پلی 9 ای (Play 9A) را معرفی کرد و امروز نیز خبر رسیده که این شرکت چینی قصد دارد در روز 9 آوریل (21 فروردین) از گوشی دیگری به نام آنر پلی 4 تی (Honor Play 4T) رونمایی کند.

آنر هنوز هیچ اشاره‌ای به مشخصات سخت افزاری پلی 4 تی نکرده، اما تصویری را در اکانت رسمی ویبو منتشر کرده که یک نمای کلی از گوشی را به همراه تاریخ معرفی آن نشان می‌دهد. بر اساس این تصویر کاملاً‌ مشخص است که صفحه نمایش آنر پلی 4 تی فاقد هرگونه بریدگی یا حفره‌ای خواهد بود.

پوستر آنر پلی 4 تی

البته پیش از این، یکی از افشاگران معروف چینی به نام Digital chat station، تصویری رندر شده از آنر پلی 4 تی ارائه کرده بود که یک بریدگی قطره‌ای شکل در بالای نمایشگر آن به چشم می‌خورد؛ چیزی که به نظر می‌رسد صحت نداشته است.

افشاگر مذکور، برخی از مشخصات کلیدی این گوشی را هم فاش کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش اولد 6.3 اینچی با وضوح تصویری +FullHD، تراشه پردازشی کرین 810 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 وات اشاره کرد.

تصویر رندر شده آنر پلی 4 تی

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از آنر پلی 4 تی داریم، ظاهراً‌ این گوشی مجموعاً به چهار لنز دوربین مجهز خواهد بود که سه عدد از آن‌ها در پشت بدنه قرار گرفته و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در جلو قرار خواهد داشت. دوربین پشتی شامل یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور 8 مگاپیکسلی احتمالاً‌ از نوع فوق عریض با زاویه دید بالا بوده و سنسور 2 مگاپیکسلی هم برای تشخیص عمق و ثبت افکت بوکه در تصاویر پرتره کاربرد خواهد داشت.

در انتها باز هم یادآوری می‌کنیم که به جز یک تصویر کلی از نمای جلوی بدنه، آنر تاکنون هیچ اطلاعاتی از پلی 4 تی ارائه نکرده و بنابراین همه مشخصات ذکر شده فعلاً‌ در حد شایعه هستند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار