موبایل

تصاویری جدید از مدل آبی رنگ و جذاب وان پلاس 8 پرو

هنوز چند هفته تا رونمایی از پرچمدارهای جدید وان پلاس باقی مانده اما شایعات و اطلاعات پیرامون این گوشی‌ها چند وقتی است که دست به دست می‌شود. در تازه‌ترین مورد نیز امروز شاهد انتشار تصاویری رسمی از مدل آبی رنگ و جذاب وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro) هستیم که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. با ما در ما همراه باشید.

علاوه بر رنگ آبی، مدل پرو هم مانند مدل معمولی وان پلاس 8 در رنگ‌های سبز و مشکی در دسترس خریداران خواهد بود. اما رنگ سوم مدل پرو برخلاف مدل استاندارد، به صورت گرادیان نیست و آبی آن یک دست و ساده می‌باشد. البته یک دست بودن این رنگ چیزی از زیبایی آن کم نکرده و به جرأت می‌توان گفت این مدل جذاب‌ترین مدل وان پلاس 8 پرو است.

تصاویر جدید وان پلاس 8 پرو توسط یکی از افشاگران به نام رولان کوانت (Roland Quandt) منتشر شده و در کنار آن به برخی مشخصات و جزئیات سخت افزاری گوشی هم اشاره شده است. با توجه به تصاویر، لبه‌های صفحه نمایش در مقایسه با مدل معمولی وان پلاس 8 انحنای بیشتری دارد. این صفحه نمایش در اندازه 6.78 اینچ و از نوع اولد بوده و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی خواهد داشت. حداکثر میزان روشنایی هم 1300 نیت برآورد شده است.

کوانت تأیید کرده که پیشرفته‌ترین پرچمدار وان پلاس در پشت بدنه خود به دو سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود که سنسور اصلی از نوع IMX689 سونی بوده و سنسور دیگر (فوق عریض) هم یکی دیگر از تولیدات سونی به نام IMX586 است. علاوه بر این دو سنسور، یک دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی هم برای وان پلاس 8 پرو در نظر گرفته شده است

وان پلاس در حال حاضر تأیید کرده که نرخ تازه‌سازی نمایشگر در گوشی‌های سری 8 این شرکت برابر 120 هرتز بوده و از تراشه اسنپدراگون 865 به همراه حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.0 در آن‌ها استفاده شده است. همچنین این گوشی‌ها امکان اتصال به شبکه‌های فایو جی را نیز خواهند داشت. با تمام این ویژگی‌ها و مشخصات رده بالا، آقای پیت لاو (Pete Lau)، مدیر عامل وان پلاس وعده داده که پرچمدارهای جدید این شرکت زیر 1000 دلار فیمت خواهند داشت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار