موبایلوان پلاس

آخرین بروزرسانی OxygenOS 10 برای وان پلاس ۷ و ۷ پرو عرضه شد

طی چند روز گذشته، شرکت وان ‌پلاس اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ را برای کاربران گوشی‌های وان ‌پلاس ۷ و وان‌ پلاس ۷T عرضه کرد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک نسخه پایدار اندروید ۱۱ نیز عرضه خواهد شد.

امروز این شرکت آخرین بروزرسانی OxygenOS 10 را برای گوشی‌های وان ‌پلاس ۷ و وان ‌پلاس ۷ پرو ارائه کرد. این بروزرسانی، نسخه شماره ۱۰٫۰٫۱۱ OxygenOS را برای کاربران در اروپا و نسخه شماره ۱۰٫۳٫۸ را برای کاربران در هند و دیگر نقاط جهان به همراه خواهد داشت.

همچنین این بروزرسانی، پچ امنیتی ماه فوریه ۲۰۲۱ مخصوص سیستم عامل اندروید را اضافه می‌کند و بسته‌های خدماتی گوگل را به نسخه ۲۰۲۰٫۰۹ ارتقا می‌دهد. به جز این موارد هیچ ویژگی جدید، رفع باگ و یا بهبود عملکردی در این بروزرسانی ارائه نشده است.

لیست تغییرات رسمی این بروزرسانی گوشی‌های هوشمند وان پلاس به شکل زیر می‌باشد:

سیستم

  • پچ  امنیتی اندروید را به نسخه ۲۰۲۱٫۰۱ ارتقا می‌دهد
  • بسته‌های خدمات گوگل را به نسخه ۲۰۲۰٫۰۹ ارتقا می‌دهد

این بروزرسانی در طی چند مرحله عرضه می‌شود و تمام کاربران آن را امروز دریافت نخواهند کرد. با این حال انتظار می‌رود که در چند روز آینده تمام کاربران گوشی‌های وان‌ پلاس ۷ و وان ‌پلاس ۷ پرو به آن دسترسی داشته باشند. برای بروزرسانی گوشی خود به قسمت تنظیمات گوشی رفته و گزینه “بروزرسانی سیستم” را انتخاب کنید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار