ایکس باکسکنسول های بازی

آنتوان گریزمن یک ایکس‌باکس سری ایکس شخصی‌سازی شده‌ دریافت کرد

بازیکن مشهور فوتبال، آنتوان گریزمن (Antoine Griezmann) یک ایکس‌باکس سری ایکس شخصی‌سازی شده دریافت کرد.

شرکت مایکروسافت در مورد تبلیغ و مطرح کردن کنسول‌های بازی خود سابقه‌ی همکاری با افراد مشهور را دارد. آن‌ها آخرین بار با دوین جانسون (Dwayne Johnson) همکاری داشتند و به بیمارستان کودکان، ایکس‌باکس سری ایکس اهدا کردند. از طرفی مدتی پیش شاهد همکاری آن‌ها با نینجا نیز بودیم. حال آن‌ها یک ایکس‌باکس سری ایکس شخصی‌سازی شده را به فوتبالیست مشهور، آنتوان گریزمن هدیه داده‌اند. مطمئناََ چنین حرکت‌هایی به مطرح شدن کنسول کمک می‌کند.

طرفداران ورزش فوتبال می‌دانند که گریزمن در حال حاضر در خط حمله‌ی تیم بارسلونا (FC Barcelona) و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند و برای قهرمانی در جام جهانی سال ۲۰۱۸ به تیم فرانسه کمک زیادی کرد. او در رتبه‌ی ۶۰ پردرآمدترین فوتبالیست‌‎های سال ۲۰۲۰ قرار دارد و سالانه ۲۶٫۷ میلیون دلار درآمد کسب می‌کند. از طرفی گریزمن علاقه‌ی زیادی به بازی‌های ویدیویی نشان می‌دهد و همیشه در مورد آن‌ها صحبت می‌کند.

در ماه ژانویه‌ی گذشته، گریزمن وارد دنیای eSport شد. او و برادرش، تئو، Grizi eSport را بنیان‌گذاری کردند که با هدف ایجاد یک فضای رقابتی در عناوین FIFA ،League of Legends ،Fortnite و CS: GO شکل گرفته است. علاقه‌ی وی به بازی‌های ویدیویی باعث شد که با تیم ایکس‌باکس نیز صحبت‌هایی داشته باشد و حالا مایکروسافت یک ایکس‌باکس شخصی‌سازی شده را برای گریزمن ارسال کرده است. او در حساب کاربری توییتر و اینستاگرام خود تصویر زیر را قرار داد و از ایکس‌باکس تشکر کرد.

در ماه‌های گذشته تیم ایکس‌باکس به دنبال همکاری‌های مختلفی بوده است. اگر اخیراََ به حساب رسمی توییتر شرکت باترفینگر (Butterfinger) سر زده باشید، متوجه شده‌اید که آن‌ها با مایکروسافت همکاری دارند و قرار است این همکاری گسترش پیدا می‌کند. در یکی از جدیدترین توییت‌های این شرکت از طرح جدید کنترلر ایکس باکس سری ایکس با نام باترفینگر رونمایی شد که البته مورد توجه بسیاری از طرفداران نیز قرار گرفته است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار