آنراخبار فناوریموبایل

آنر ایکس ۲۰ اس ای با تراشه مدیاتک و دوربین سه گانه معرفی شد

کمپانی Honor بی‌سروصدا گوشی X20 SE را در چین معرفی کرد. هم‌اکنون پیش فروش آنر ایکس ۲۰ اس ای آغاز شده است و از هفته آینده هم وارد بازار خواهد شد.

آنر ایکس ۲۰ اس ای که از تراشه Dimensity 700 5G مدیاتک قدرت می‌گیرد، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یک صفحه نمایش بزرگ دارد.

ال‌سی‌دی ۶.۶ اینچی آن، قادر به پخش محتوای فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نسبت نمایشگر به بدنه گوشی، به ۹۴.۲ درصد می‌رسد و یک حفره هم برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

دوربین اصلی در پنل عقب، دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و لنز f/1.9 است؛ ضمن اینکه با یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. این مجموعه دوربین، امکاناتی مانند عکاسی AI، فیلم‌برداری با منظره دوگانه، فیلترهای متنوع، لرزشگیر الکترونیکی تصویر، HDR و حالت عکاسی حرفه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

رم ۶ یا ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ، دیگر اجرای سخت افزاری دستگاه هستند. به ویژگی‌های نرم افزاری گوشی هم بپردازیم که روی سیستم عامل اندروید ۱۱ آن، رابط کاربری Magic UI 4.0 سوار است.

از دیگر موارد قابل ذکر باید به سرعت شارژ ۲۲.۵ وات، پشتیبانی از دو سیم کارت، وای-فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱ و جی‌پی‌اس اشاره کنیم.

گوشی جدید آنر درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثر انگشت جانبی هم دارد. ابعاد دستگاه، ۱۶۰.۶۸ در ۷۳.۳ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن، ۱۷۹ گرم است.

قیمت آنر ایکس ۲۰ اس ای

نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی در چین، قیمتی معادل ۲۷۸ دلار دارد و نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی، با قیمتی معادل ۳۰۹ دلار به فروش می‌رسد. مشتریان می‌توانند یکی از چهار رنگ موجود را انتخاب کنند.

البته هنوز درباره فروش گوشی در خارج از چین، اطلاعاتی در دست نیست.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار