آنراخبار فناوریموبایل

آنر مجیک ۶ لایت با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ معرفی شد

روز گذشته آنر از گوشی آنر مجیک ۶ لایت رونمایی کرد که از ویژگی‌هایی مانند چیپست اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در ادامه به مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

آنر برای این گوشی از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED استفاده کرده که رزولوشن آن به ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ می‌رسد و درصد نمایشگر به بدنه‌ی آن، ۹۲.۸ درصد است. این نمایشگر رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی دارد و بنابراین می‌تواند انواع محتوا را به صورت روان نمایش دهد. حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت این نمایشگر به این معناست که زیر نور خورشید هم می‌توانید به راحتی از نمایشگر بهره ببرید.

 

همانطور که گفتیم، قلب تپنده این ساعت، چیپست اسنپدراگون ۶ نسل ۱ است که یک تراشه میان‌رده‌ی باکیفیت محسوب می‌شود. در پنل پشتی این گوشی، سه دوربین اصلی تعبیه شده که از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپکیسلی تشکیل شده است. همچنین برای عکس‌های سلفی می‌توانید سراغ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بروید.

انرژی گوشی جدید آنر از طرف باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۳۵ وات پشتیبانی می‌کند. آنر مجیک ۶ لایت قرار است با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MagicOS 7.2 راهی بازار شود و هنوز قیمت آن رسما اعلام نشده است.

منبع: GizmoChina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار