اخبار فناوریاوپوموبایل

پرچم‌دار جدید اوپو با ماژول دوربین عجیب راهی بازار می‌شود

اوپو برای گوشی‌های پرچم‌دار سری Find X معمولا به بهره‌گیری از طراحی‌های خاص علاقه‌ی زیادی دارد و حالا بر اساس تصاویر واقعی منتشر شده از گوشی اوپو Find X7 پرو با ماژول دوربین عجیب و غریبی روبرو هستیم. همانطور که در یکی از تصاویر منتشر شده می‌توانید ببینید، ماژول دوربین این گوشی به شکل یک ۸ ضلعی است که در همان نگاه اول به شدت توجه را جلب می‌کند.

در این ماژول دوربین غول‌پیکر، ۴ دوربین اصلی تعبیه شده است. افشاگری که این تصاویر را منتشر کرده، مدعی شده که دو تا از این دوربین‌ها از نوع پریسکوپی هستند. بر اساس دیگر شایعات مطرح شده، دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۱ اینچی سونی است و همچنین باید به بهره‌گیری از دوربین اولترا واید مبتنی بر سنسور IMX890 اشاره کنیم.

اوپو تصمیم گرفته برای گوشی Find X7 پرو از نمایشگر مبتنی بر لبه‌های خمیده استفاده کند که رزولوشن ۲K را ارائه می‌دهد. در مرکز بخش فوقانی این نمایشگر با حفره روبرو هستیم که درون آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسی قرار دارد. هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی اعلام نشده ولی معمولا اوپو در سه‌ماهه‌ی نخست سال جدید میلادی از مدل جدید این سری گوشی‌های پرچم‌دار رونمایی می‌کند. در ضمن در مورد احتمال عرضه‌ی این گوشی در بازارهای جهانی هم گزارش موثقی منتشر نشده است.

منبع: Android Authority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار