آنرموبایل

آنر وی 40 (Honor V40) با شارژ فوق العاده سریع 66 وات در راه است

آنر پس از جدا شدن از کمپانی هواوی، وعده معرفی قریب الوقوع گوشی هوشمند بعدی خود را داده بود و انتظار می‌رود ماه آینده از آنر وی 40 (Honor V40) رونمایی کند. این گوشی فعلاً با اسم رمز YORK شناخته می‌شود و در گزارش‌ها به شماره مدل YOK-AN10 نیز اشاره شده است. با اینکه آنر هنوز هیچ اشاره‌ای به مشخصات وی 40 نکرده اما تأییدیه 3C فاش می‌کند که این گوشی از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی خواهد کرد.

در ابتدا گفته می‌شد که آنر وی 40 در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی دارای تراشه کایرین بوده و دیگری هم از پردازنده مدیاتک استفاده خواهد کرد. اما اخیراً این شرکت چینی اعلام کرده که خبری از داخلی هواوی یعنی کایرین نخواهد بود و گوشی مذکور احتمالاً با تراشه پردازشی دیمنسیتی 1000 پلاس عرضه خواهد شد.

آنر وی 40 در راه است

همچنین گفته می‌شود که آنر وی 40 مجهز به یک نمایشگر 120 هرتز بوده و چهار یا پنج لنز دوربین در پشت بدنه خود خواهد داشت که بر اساس گزارش‌ها، سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی است. با توجه به اینکه زمان زیادی تا رونمایی از آنر وی 40 باقی نمانده، در روزهای آتی احتمالاً شاهد انتشار خبرهای بیشتری در خصوص این محصول خواهیم بود. پس پیشنهاد می‌کنیم پیگیر بخش اخبار ما باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار