اپلاخبار فناوریتبلت

آیپد مینی نسل ۷ احتمالا اواخر سال جاری عرضه می‌شود

افشاگری شناخته‌شده به تازگی اعلام کرده که اپل در حال کار روی نسل هفتم سری تبلت محبوب آیپد مینی است.

افشاگری برجسته به نام ShrimpApplePro ادعا کرده است اپل در حال ساخت و توسعه آیپد مینی نسل ۷ است که به احتمال زیاد اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. این افشاگر در یک رشته توئیت اذعان داشته که شواهدی از عرضه یک آیپد جدید در دسترس قرار گرفته است که احتمالا به نسل هفتم آیپد مینی مربوط می‌شود.

تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل، مارک گرمن، در اواخر سال جاری میلادی اعلام کرد که آیپد مینی جدید با بهبودهای جزئی همراه خواهد شد و نباید انتظار پیشرفت فنی قابل توجهی را داشته باشیم. از سوی دیگر، افشاگری به نام مینگ چی کو ادعا کرده است که تولید انبوه آیپد مینی نسل ۷ در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

اشاره ShrimpApplePro به تبلت آیپد مینی نسل جدید به همراه مدل‌های جدید اپل واچ که انتظار می‌رود در پايیز سال جاری معرفی شوند نشان می‌دهد که آیپد مینی نسل ۷ زودتر از آنچه تصویر می‌شد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شایعات اذعان داشته‌اند که به مانند نسل ۱۱ سری آیپد، آیپد مینی نسل ۷ نیز احتمالا به تراشه جدیدی مجهز خواهد بود. آیپد مینی نسل فعلی از تراشه A15 بایونیک بهره می‌برد. در اوایل سال ۲۰۲۴، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس با تراشه A16 بایونیک عرضه خواهند شد در حالی که آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از تراشه ۳ نانومتری A17 بایونیک بهره خواهند برد. در این راستا، انتظار می‌رود آیپد مینی نسل ۷ نیز به یکی از دو تراشه مجهز شود.

 

بهبودهای جزئی آیپد مینی نسل ۷ احتمالا شامل دوربین‌های پشتی و جلویی آن نیز خواهند شد. در این رابطه، احتمالا قابلیت Photonic Engine (ترکیب چندین عکس برای بهبود کیفیت) برای اولین بار آیپد مینی جدید به کار خواهد رفت. از دیگر قابلیت‌های احتمالی دوربین این تبلت می‌توان ویژگی ضبط ویدئو ProRes، زوم صوتی، ضبط صدای استریو، حالت پرتره و ویژگی Portrait Lighting را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که نسل جدید آیپد پرو از ویژگی‌های اتصالی بهبودیافته‌ای شامل وای‌فای 6E و بلوتوث نسخه ۵٫۳ بهره می‌برد. انتظار می‌رود این دو قابلیت نیز برای آیپد مینی نسل ۷ نیز عرضه شود. همچنین احتمال دارد دیگر ویژگی انحصای آیپد پرو یعنی Apple Pencil Hover نیز برای آیپد مینی نسل ۷ در دسترس قرار بگیرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار