اخبار فناوریریلمیموبایل

ریلمی جی‌تی ۵ پرو با سنسور پرچمدار سونی و دوربین پریسکوپی همراه می‌شود

پرچمدار جدید ریلمی به احتمال زیاد با سیستم دوربین مشابه وان پلاس ۱۲ عرضه خواهد شد.

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که ریلمی پرچمدار موردانتظار خود موسوم به جی‌تی نئو ۶ را با نام تجاری جی‌تی ۵ روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. در این راستا، این گوشی به احتمال زیاد در طی هفته‌های پیش رو معرفی خواهد شد. ریلمی اخیرا تایید کرد که جی‌تی ۵ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود.

البته در اواخر سال جاری میلادی، ریلمی از نسخه پرو پرچمدار خود یعنی ریلمی جی‌تی ۵ پرو نیز رونمایی خواهد کرد که به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره می‌برد. امروز اما بخش دیگری از مشخصات فنی این گوشی شامل سیستم دوربین آن فاش شد که خبر از دوربین‌هایی باکیفیت می‌دهد.

افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، ادعا کرده است که ریلمی جی‌تی ۵ پرو از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با زوم اپتیکال ۳ برابری برای دوربین پریسکوپی خود استفاده خواهد کرد. البته زوم اپتیکال این سنسور به اندازه بزرگ‌نمایی ۵ و یا ۱۰ برابری دیگر پرچمدارها نیست.

دوربین اصلی ریلمی جی‌تی ۵ پرو در خود سنسور 1/1.4 اینچی سری IMX9 سونی را جای خواهد داد که از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. این دوربین جزو سنسورهای پرچمدار سونی است که از عملکرد بسیار خوبی بهره می‌برد. شایان ذکر است که وان پلاس ۱۲ نیز از دوربین اصلی و سنسور پریسکوپی مشابه ریلمی جی‌تی ۵ پرو استفاده خواهد کرد. البته پرچمدار وان پلاس برخلاف گوشی ریلمی برای بهینه‌سازی دوربین‌های خود با برند هسل‌بلاد همکاری خواهد کرد.

رندر ریلمی جی‌تی نئو ۶

علی‌رغم عرضه ریلمی جی‌تی ۵ پرو به عنوان یک گوشی پرچمدار، ریلمی جی‌تی ۵ یک محصول قاتل پرچمدار به شمار می‌رود که از مشخصات فنی مانند نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد با ۱۴۴ هرتزی و دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی همچنین در دو نسخه باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی / شارژ ۲۴۰ واتی و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی / شارژ ۱۵۰ واتی روانه بازار می‌شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار