اخبار فناوریال جیلپ تاپ

ال‌جی از لپ‌تاپ Gram Fold با نمایشگر تاشو رونمایی کرد

طی چند سال گذشته، شرکت‌هایی مانند ایسوس و لنوو از لپ‌تاپ‌های مجهز به نمایشگر تاشو رونمایی کرده‌اند. حالا ال‌جی هم تصمیم گرفته وارد این بازار شود. این لپ‌تاپ ال‌جی، با نام Gram Fold راهی بازار می‌شود و از نمایشگر ۱۷ اینچی تاشو OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۹۲۰ بهره می‌برد.

زمانی هم که لپ‌تاپ را تا حدی تا می‌کنید، بخش پایینی آن به کیبورد لمسی تبدیل می‌شود و بخش بالایی یک نمایشگر ۱۲ اینچی خواهد بود. البته طبیعتا امکان استفاده از کیبورد‌های معمولی هم برای آن وجود دارد. ال‌جی می‌گوید کاربران می‌توانند از این لپ‌تاپ به عنوان تبلت غول‌پیکر هم استفاده کنند که در ضمن از قلم‌های لمسی هم پشتیبانی می‌کند.

 

از نظر دوام، این شرکت اعلام کرده که تا ۳۰ هزار مرتبه با خیال راحت می‌توانید ال‌جی Gram Fold را باز و بسته کنید که این یعنی دوام آن قابل مقایسه با گوشی‌های تاشو نیست. به عبارت دیگر اگر روزی ۲۰ مرتبه این لپ‌تاپ را باز و بسته کنید، تا ۴ سال با مشکل روبرو نمی‌شوید. وزن لپ‌تاپ به ۱.۲۵ کیلوگرم می‌رسد و ضخامت آن ۹.۴ میلی‌متر است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، با پردازنده‌ی اینتل Core i5-1335U، رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه SSD NVMe با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، باتری ۷۲ وات‌ساعتی با سرعت شارژ ۶۵ وات روبرو هستیم. این لپ‌تاپ راهی بازار کره جنوبی می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا به دیگر بازارها هم راه پیدا می‌کند یا نه. کاربران کره‌ای با پرداخت ۳۷۳۰ دلار می‌توانند این لپ‌تاپ مجهز به نمایشگر تاشو را خریداری کنند.

منبع: Android Authority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار