سونیموبایل

انتشار اولین تصاویر از اکسپریا 10 مارک 3 (Xperia 10 III)

سونی چند وقتی است که در زمینه تولید گوشی کم کار شده و برخلاف رقبای خود، تنوع محصولاتش آن چنان زیاد نیست. اما با ورود به سال 2021 همه ما منتظر شنیدن اخباری از نسل سوم ‌گوشی‌های هوشمند این شرکت بودیم و امروز اولین جرقه زده شد. گوشی اکسپریا 10 مارک 3 (Xperia 10 III) [امان از شیوه نامگذاری عجیب و غریب سونی!] به عنوان جانشین گوشی سال گذشته اکسپریا 10 مارک 2 (Xperia 10 II) در راه است و البته بر اساس تصاویر رندر شده‌ای که در ادامه مشاهده خواهید کرد، از لحاظ ظاهری تقریباً هیچ تفاوتی با نسل گذشته خود ندارد. با ما همراه باشید.

اکسپریا 10 مارک 3 از یک صفحه نمایش 6 اینچی بهره می‌برد و سونی هنوز قصدی جدی برای کم کردن حاشیه‌های اطراف نمایشگر ندارد. گفته می‌شود این گوشی دارای ابعاد 154.4 در 68.4 در 8.3 میلی‌متری بوده و در نتیجه یک محصول کاملاً کوچک و جمع‌وجور خواهد بود (البته با احتساب استانداردهای امروزی). اکسپریا 10 مارک 3 نسبت به مدل سال قبل تاحدودی کوتاه‌تر و باریک‌تر شده اما ضخامت آن 0.1 میلی متر افزایش یافته است، اما در مجموع، تفاوت چشمگیری با مارک 2 ندارد.

گفته می‌شود دوربین سه گانه پشتی در اکسپریا 10 مارک 3 شامل یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی خواهد بود. بلندگوهای دوگانه جلوی بدنه نیز همانند جک هدفون 3.5 میلی متری همچنان در این مدل وجود خواهند داشت. سنسور اثر انگشت هم یک بار دیگر در کناره بدنه و داخل دکمه پاور تعبیه شده است.

طبق شایعات قبلی، اکسپریا 10 مارک 3 مجهز به تراشه اسنپدراگون 690 فایو جی خواهد بود، که با توجه به استفاده از اسنپدراگون 665 در نسل گذشته، این انتخاب منطقی به نظر می‌رسد.

این تمام چیزی است که در حال حاضر در مورد اکسپریا 10 مارک 3 می‌دانیم، اما به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رونمایی رسمی گوشی باقی نمانده و تا چند هفته آینده این اتفاق رخ خواهد داد. بنابراین در روزها و هفته‌های آتی باید منتظر درز اطلاعات بیشتری از گوشی جدید سونی باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار